آخر هفته با دریچه – بسته شماره 26؛

بهترین بازی‌های تلفن همراه و رایانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۲/۰۷/۲۶

در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین بازی‌های این هفته ۱۳۹۲/۰۷/۲۶ دریچه را دانلود کنید؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.





میوه ها را تکه تکه کنید؛

بازی Fruit Ninja را این بار در رایانه تجربه کنید + دانلود

Fruit Ninja   یک بازی کلاسیک، شگفت انگیز، پرهیجان و اکشن است که می تواند ساعت ها شما را سرگرم کند. در بازی نینجای میوه شما به عنوان یک نینجا به جنگ میوه ها می روید، باید سرعت عمل خود را در حرکت ماوس روی صفحه بازی و نشانه گیری میوه های آبدار افزایش داده و با ضربه زدن به موقع، آن ها را به چند قسمت تبدیل کنید.




با پول نامحدود؛

هدف گیری زامبی ها + دانلود بازی

 

در واقع ماموریت اصلی شما محافظت از بازماندگان جنگی است و از رادار خود جهت شناسایی زامبی ها استفاده کرده و آن ها را با استفاده از سلاح های مرگبار خود از بین می ببرید. همچنین لازم به ذکر است که با کشتن زامبی ها سکه های متعددی به شما تعلق خواهد گرفت این بازی دارای امکانات بسیاری از قبیل دید در شب برای بهتر دیدن محل دقیق زامبی ها می باشد. در این بازی باید به جمع آوری سلاح های مختلف، نابود کردن ارتش زامبی ها و محافظت از بازماندگان جنگی بپردازید.

 




Clash of Clans؛

مراقب باشید معتاد این بازی نشوید + دانلود

به ساخت روستا و قلعه ها بپردازید و برای دفاع از روستاها از توپ ها، برج ها، خمپاره ها، و تله ها استفاده کنید. در بازی می توانید به صورت آنلاین با تیم های دیگر به مبارزه بپردازید و امتیاز کسب کنید. از ویژگی های این بازی گرافیک مطلوب HD، نبرد با بازیکنان در سراسر جهان و ارتقا امتیاز خود، امکان بازی Online، امکان خرید تسلیحات به کمک کسب امتیاز، ۱۴ واحد منحصر به فرد با سطوح مختلف، دفاع از روستای خود  با توپ، برج، خمپاره، بمب، تله ها و دیوارها، مبارزه با پادشاهان و امکان به روز رسانی و تقویت سپاه می باشد.
 
 


X_O را در گوشي همراه خود بازی کنید + دانلود

بازی Tic Tac Toe یا X_Oیک بازی ساده ولی سرگرم‌کننده است. بازی خیلی ساده است،‌ هرکس بتواند ۳ شکل به‌صورت افقی، عمودی یا مورب در کنار یکدیگر قرار دهد برنده‌ی بازی است. در این بازی علاوه بر امکان بازی کردن تک‌نفره، می‌توانید با دوستان خود نیز به صورت دو نفره به بازی بپردازید.




برای رایانه

بازی سرگرم کننده تخریب با توپ + دانلود

BreakQuest یک بازی جذاب می باشد که این بازی را شاید بارها در کنسول های مختلف بازی دیده و یا تجربه نموده اید. شما در این بازی باید سرعت عمل بالایی داشته باشید و با هدایت توپ به مسیر مناسب بیشترین تخریب را انجام داده باشید و بعد از تخریب کامل گام به مرحله جدیدی خواهید گذاشت.




با تیر و کمان به سوی اهداف تیراندازی کنید + دانلود بازی

ریچه شما را به انجام یک بازی نشانه گیری دعوت می کند، برای انجام بازی فقط کافی است، بازی Hit the Apple! 3.7 را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. در این بازی شما در نقش یک کمان دار قرون وسطی ظاهر می شوید و باید کارهای خطرناک و خارق العاده انجام دهید، سخت ترین کار شما تیر اندازی به سوی سیبی است که بالای سر یک انسان قرار گرفته است و با کوچک ترین خطا سبب مرگ آن انسان خواهید شد، پس دقت کنید! البته در مراحل بعدی باید به سوی سیبل هم تیراندازی کنید و سعی داشته باشید که مراحل را بالاترین امتیاز ممکن پشت سر بگذارید.
 



گربه ای با مزه، با حرکات ی جالب؛

نسخه ی جدید "تام سخنگو" برای اندروید + دانلود بازی

باز هم تام با تغییراتی متنوع به گوشی های اندرویدی باز گشته است، بعید است که کسی با تام سخنگو آشنا نباشد. یک گربه ناز و با مزه که سخنان شما را با لحنی جذاب بازگو می کند و در صورت لزوم برای شما حرکات خنده دار و بامزه انجام می دهد. البته در این بازی تام تنها نیست و بن هم در مواقعی حرکات جالب و خنده دار انجام می دهد.
 



اندروید | IOS

در تلفن همراه تان پل بسازید + دانلود بازی

در بازی زیبای Bridge Constructor شما باید در هر مرحله با استفاده از چوب، فولاد، کابل ها و یا ستون های بتنی که در اختیار شما قرار می گیرد اقدام به ساخت پل نمایید و کامیون ها را از روی آن عبور دهید. رفته رفته مراحل به تدریج سخت تر خواهد شد.
در بازی Bridge Constructor  وظیفه شما این است تا با ساخت پل های مقاوم با اصول مهندسی، رفت و آمد ماشین ها و کامیون های سنگین را ممکن سازید.




برای اندروید؛

توانایی خود را در پارک کامیون ها نشان دهید + دانلود بازی

حتما شما هم دوست دارید رانندگی با ماشین های غول پیکر را تجربه کنید و خود را یک راننده ی کامیون و تریلر بدانید. این بازی Crazy Parking Truck King 3D یک شبیه ساز رانندگی با ماشین های غول پیکر است که می تواند یک کلاس آموزشی برای شما باشد. اگر در پارک کردن ماشین خود با مشکل مواجهه هستید، به شما پیشنهاد می کنیم برای رفع این مشکل حتما این بازی Crazy Parking را از سایت باشگاه خبرنگاران دانلود کنید. در این بازی باید ماشین های خریداری شده را از گمرک به پارکینگ کارخانه منتقل کرده و به بهترین روش ممکن آن ها را پارک کنید. از ویژگی های اصلی بازی می توان به دارا بودن گرافیک سه بعدی اشاره نمود.
 

         
 


 

هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

گردآوری از سالار واعظی
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۰:۵۶ ۲۷ مهر ۱۳۹۲
لطفا حجم برنامه ها و نوع سیستم عاملی که آنها را ساپورت می کند را در صفحه ای که با عنوان هفته ای که گذشت در ابتدای هر پست قرار دهید تا دوستان دیگر وارد آن پست نشوند و بعد ضد حال بخورند.
آخرین اخبار