بازیساز کرمانشاهی تیم ملی والیبال زیر 23 سال معتقد است در بازی امشب برابر ونزوئلا نباید چندان به پیروزی دو روز پیش مقابل این تیم متکی بود.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، فرهاد سال افزون پس از پیروزی 3 بر یک مقابل تونس اظهار داشت: ما در برابر تونس پس از برد آسان در ست اول،در ست های بعد به مشکل خوردیم ، اما خوشبختانه با جواب دادن سرعتی زنان توانستیم برنده بازی شویم.

بازیساز تیم ملی زیر 23 سال ایران با اشاره به بازی خوب تونسی ها گفت: آنها در بازی های دیگرشان هم خوب بودند و به نظرم تیم چغری بودند که سرعتی زنان خوبی داشتند و فقط مشکل آنها کوتاهی دفاع کنارشان بود . بردن تونس قلق می خواست و بازیکنان ما هم با وجود همه دشواری ها در لحظات پایانی ست چهارم با فرو رفتن در جلد واقعی خود به موقع برنامه های آنها را که بردن بازی به ست پنجم بود، خنثی کردند.

وی در مورد نرسیدن ایران به دیدارهای پایانی هم گفت: قبول باید کرد دو تیم روسیه و صربستان بهترین های حال حاضر دنیا هستند و ما هم اگر کمی خوش اقبال بودیم می توانستیم به دیدارهای پایانی و رده بندی صعود کنیم، اما چوب اشتباهات ست اول بازی با روسیه را خوردیم و تقدیر چنین بود که برای مقام پنجمی بجنگیم.

سال افزون در مورد بازی با روسیه و اینکه برخی ها می گویند که اگر او پاس آخر را به بازیکن سرعتی می داد کار تمام بود، این گونه پاسخ داد: من همچنان معتقدم بهترین تصمیم را گرفتم و اشتباه نکرده ام و دلیل آن هم واضح و روشن است. دریافت بخوبی رسید و بهترین اسپکر ما هم میرزاجانپور بود که شگردش در منطقه 4 است. اتفاقا او در شرایط ایده آلی هم قرار داشت، اما به هر شکل بد آورد و توپش میلی متری از منطقه یک به خارج رفت. از دست دادن آن ست به نظرم بیشترین تاثیر منفی را روی خود میرزاجانپور و تیم در ادامه بازی و بازی با صربستان بر جا گذاشت ولی باید پذیرفت که در ورزش این اشتباهات امری طبیعی است.

بازیساز کرمانشاهی تیم ملی والیبال زیر 23 سال در خصوص بازی امروز هم به هم تیمی هایش توصیه کرد تا فریب بازی قبلی با ونزوئلا را نخورند و با جدیت در صدد شکست دو باره این تیم و کسب مقام پنجمی باشند که در دوره نخست و در میان 12 تیم برتر جهان عنوان کوچکی نیست.
برچسب ها: والیبال ، تیم ، برزیل ، جهان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار