عضو تیم کاراته نوجوانان ايران دربخش كوميته دختران، گفت: به گونه اي روي تاتامي جهاني به مبارزه مي پردازم تا به مدال دست يابم، چراكه حقم را از اين رقابت ها مي خواهم.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران، "فاطمه پروانه" كوميته كاي وزن به اضافه 54 کیلوگرم تیم دختران ايران متولد 10 مهرماه سال 1377 است و کاراته را از سال 1383 زیر نظر "فاطمه قاسمی" در باشگاه قاسمی آغاز کرده است.
 
وي با تاكيد براينكه نخستين حضورش در تيم ملي را تجربه مي كند؛ ادامه داد: زیر نظر مربیان تیم ملی و مربیان خودم، تمرینات فشرده ای را انجام می دهم تا نتیجه مناسبی در مسابقات جهانی اسپانيا بگیرم.
 
وی افزود: در مسابقات کاپ آزاد ترکیه نتیجه خوبی بدست نیاوردم و برای اینکه از مسابقات جهانی هم دست خالی بازنگردم تمام تلاشم را می کنم تا با آمادگی کامل راهی اسپانیا شوم.
 
پروانه گفت: در آخرین مبارزه انتخابی که در اردوی شیراز انجام شد، حريف خودم را شكست دادم و براي حضور در پيكارهاي قهرماني جهان كه سال آينده در اسپانيا برگزار مي شود، انتخاب شدم.
 
وی با اشاره به اینکه خواهر و مربی اش بزرگترین مشوقان او محسوب مي شوند؛ گفت: گاهی اوقات در اردوی تیم ملی تمرینات مشترکی با تیم ملی بزرگسالان داریم که از تجربیات آنها استفاده می کنیم كه اين مساله در بالارفتن روحیه تیم تاثیر بسزایی دارد.
 
پروانه که درس خواندن و کاراته را در کنار هم ادامه می دهد در این باره گفت: هدف بزرگی دارم که کسب مدال طلای مسابقات جهانی است، با این حال سعی می کنم تمرینات کاراته به درسم لطمه ای وارد نکند.
 
وی گفت: امیدوارم با حمایت مسئولان فدراسیون و دعای خیر اهالی کاراته بهترین نتیجه را در مسابقات جهانی کسب کنیم و دست پر به میهن بازگردیم.
برچسب ها: دختران ، ترکیه ، کومیته ، قاسمی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار