ابن قاسم: فولاد می تواند میزبان جام باشگاه های آسیا باشد

سرپرست تیم فولاد خوزستان: بازرسان AFC بعد از بازدید از باشگاه و ورزشگاه غدیر همه چیز را تأیید کردند و فولاد می توانند میزبان شود.

محمد حسین ابن قاسم سرپرست فولاد خوزستان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: نمایندگان AFC دیروز از باشگاه فولاد خوزستان بازدید کردند همه چیز خوب بود و امکانات و تجهیزات باشگاه را تأیید کردند.

وی در ادامه افزود: بازرسان از اسناد مالی باشگاه نیز بازدید کردند و همه چیز را تأیید کردند ما کارهای زیادی برای تجهیز این ورزشگاه انجام دادیم و خدا را شکر این تلاش ها به نتیجه رسید بازرسان ساعت 18 دیروز به آبادان و از آنجا به تهران رفتند.

ابن قاسم در خصوص میزبانی جام باشگاه های آسیا گفت: وقتی بازرسان کنفدراسیون آسیا همه چیز را تأیید کردند که ما می توانیم میزبانی را بگیریم.

وی در خصوص مشکل فرزاد حاتمی با حسین فرکی تصریح کرد: مورد خاصی نبوده و قرار است فرکی با حاتمی صحبت کند و تذکرات لازم را به حاتمی داده ایم که بدون اجازه باشگاه مصاحبه نکند.

ابن قاسم در پایان خاطرنشان کرد: البته بازیکنان آزاد هستند و هیچ ممنوعیتی در خصوص مصاحبه ندارند و می توانند صحبت کنند ولی در چارچوب خاصی صحبت کنند و کسی توهین نکنند و حرمت ها را نگه داشته و در کار کسی دخالت نکنند./آق
برچسب ها: ابن قاسم ، فولاد ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار