حجت‌الاسلام و المسلمين آل‌ هاشم در اولين همايش بازخواني ماموريت‌هاي عقيدتي سياسي:

نيروي دريايي ارتش به همت امير سياري در سراسر جهان شناخته شده و محبوب است

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش با اشاره به لزوم تقوا و خداترسي در ميان کارکنان ارتش گفت: آنچه که براي عقيدتي سياسي مهم است وظيفه اصلي هدايت دل‌ها به سوي خداست لذا اگر کارکنان اين مجموعه ما را ديدند و به ياد خدا افتادند آن زمان است که کارمان را درست انجام داده‌ايم.

به گزارش خبرنگار دفاعي امنيتي باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمين "محمدعلي آل هاشم" رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش در اولين همايش بازخواني ماموريت‌هاي عقيدتي سياسي که در ستاد نيروي دريايي ارتش برگزار شد با اشاره به سالروز تاسيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش به فرمان امام خميني(ره) اظهار داشت: درباره عقيدتي سياسي بايد امروز از حجت‌الاسلام والمسلمين صفايي رئيس محترم دفتر عقيدتي سياسي مقام معظم رهبري تقدير شود زيرا وي بنيان‌گذار عقيدتي سياسي است.

وي افزود: ايشان قبل از انقلاب افسر وظيفه بوده و با توجه به شناخت از نظامي‌گري تصميم گرفته شد که در ارتش حاضرشده و سربازان را راهنمايي کند.

حجت‌الاسلام آل هاشم تصريح کرد: در اوايل جنگ تحميلي بني‌صدر سنگ‌اندازي‌هاي فراواني داشت و معتقد بود که سازمان عقيدتي سياسي ارتش بايد زير نظر وي فعاليت کند و مدتي توانست که عقيدتي سياسي را از حيزانتفاع خارج کنند اما بعدها متوجه شد که به اين شکل هم نخواهد بود.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش گفت: آنچه که مهم است اين است که وظيفه اصلي ما هدايت دل‌ها به سوي خداست و اگر کارکنان اين مجموعه ما را ديدند و به ياد خدا افتادند آن زمان است که مي‌گوييم کارمان را درست انجام داده‌ايم.

وي افزود: نه تنها بايد کارکنان عقيدتي سياسي نمونه بوده بلکه خانواده آنان نيز بايد برتر و نمونه باشند.

حجت‌الاسلام آل هاشم اظهار داشت: امام خميني(ره) در آخرين پيام خود از همه مجموعه‌هاي ارتش ونيز از سازمان عقيدتي سياسي تشکر کرده‌اند که اين پيام کارنامه خوبي براي ارتش و عقيدتي سياسي بود.

رئيس سازمان عقيدتي سياسي ارتش تصريح کرد: ما بايد روحيه تعبد و بندگي را در ميان کارکنان خود افزايش دهيم و کارکنان و فرزندان ارتش بايد انسان‌هاي متعبدي باشند.

وي افزود: بايد تقوا و خداترسي را در ميان کارکنان خود نهادينه کرده و پارسايي، اجتناب از گناهان، ساده‌زيستي، پرهيز از تجمل‌گرايي و تشريفات را در خود و کارکنان نهادينه و سپس به ديگران توصيه کنيم.

حجت‌الاسلام آل هاشم خاطرنشان کرد: نيروي دريايي ارتش امروز به همت امير سياري به جايي رسيده که نه تنها در ميان مردم ايران بلکه در سراسر جهان شناخته شده و محبوب است.

انتهاي پيام/

برچسب ها: آل ، هاشم ، سیاسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار