قم/ به مقصد برزیل؛

وفایی و حسن‌زاده راهی جام جهانی کوچک شدند

فوتسالیست‌های قمی برای شرکت در مسابقات جام بین‌المللی گرندپریکس برزیل ملقب به جام جهانی کوچک راهی این کشور شدند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، 2 فوتسالیست قمی در حالی همراه با دیگر ملی پوشان کشورمان مسافر این رقابت‌ها شدند که همه ساله رقابت‌های فوتسال جام گرند پریکس در کشور برزیل و با حضور تیم‌های مطرح فوتسال دنیا برگزار می‌شود و سطح این رقابت‌ها آنقدر بالا است که لقب فوتسال جام جهانی کوچک را یدک می‌کشد.

این در حالی است که تیم ملی فوتسال کشورمان نیز که به عنوان برترین‌ تیم تاریخ رقابت‌های فوتسال در قاره آسیا شناخته می‌شود در چندین دوره این رقابت‌ها حضور یافته و حتی به جمع چهار تیم برتر و فینال این دوره از بازی‌ها نیز راه یافته است.

امسال نیز مسابقات فوتسال جام گرند پریکس برزیل با عنوان جام جهانی کوچک با شرکت هشت تیم برگزار می‌شود و تیم ملی فوتسال کشورمان نیز قرار است با تمام توان در این دوره از بازی‌ها در گروه مقدماتی برابر قهرمان جهان و تیم‌های مطرح ژاپن و آرژانتین بازی کند.

به همین منظور در حالی که 6 هفته از بازی‌های پانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگا‌ه‌های کشور سپری شده است تیم ملی فوتسال با دعوت خسوس کاندلاس سرمربی اسپانیایی به تیم ملی ایران را به مقصد برزیل ترک کرد.

با توجه به دعوت 2 فوتسالیست قمی به تیم ملی فوتسال کشورمان برای حضور در این مسابقات، علی‌اصغر حسن‌زاده و علیرضا وفایی که سال گذشته در تیم فوتسال صبای قم همبازی بودند و امسال حسن‌زاده در روسیه و وفایی در لیگ کشور در تیم ماهان تندیس قم بازی می‌کند، مسافر برزیل شدند.

البته ملی‌پوشان فوتسال کشورمان پیش از نخستین بازی خود در جام‌جهانی کوچک در مقابل تیم ملی فوتسال آرژانتین، طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته قرار است 2 بازی تدارکاتی با 2 تیم باشگاهی برزیل انجام دهد و سپس وارد مسابقات گرندپریکس شود.

در حالی که در گروه دوم مسابقات بین‌المللی فوتسال برزیل تیم‌های روسیه، صربستان، پاراگوئه و گواتمالا حضور دارند، تیم ملی فوتسال کشورمان در نخستین بازی خود روز چهارشنبه اول آبان‌ماه مقابل تیم ملی آرژانتین به میدان می‌رود و سپس به ترتیب با تیم‌های ژاپن و برزیل بازی خواهد کرد.

جایزه تیم اول این مسابقات 50 هزار دلار، جایزه تیم دوم 25 هزار دلار، جایزه تیم سوم 15 هزار دلار و جایزه تیم چهارم 10 هزار دلار است این در حالی است که در این رقابت‌ها به تیم جوانمرد مسابقات هم جایزه می‌دهند و همچنین به بهترین گلزن مسابقات توپ طلایی اهدا خواهد شد./س

برچسب ها: قم ، وفایی ، حسن ، زاده ، جام ، جهانی ، برزیل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.