ستاره‌ها درباره گرسنگی چه می‌گویند؟+تصویر

مراسم روز جهانی غذا دیروز با حضور چهره های مختلف سینما، موسیقی و ورزشکاران در کتابخانه ملی برگزار شد. مراسمی که در آن ستاره ها حکم عضویت خود را به عنوان یاران برنامه جهانی غذا دریافت کردند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، در این مراسم همچنین قرار شد کنسرتی با اجرای سالار عقیلی به عنوان اولین برنامه هنرمندان در دو هفته آینده برگزار شود و عواید آن به کودکان گرسنه تعلق گیرد.

در مراسم دیروز، کتایون ریاحی، رضا کیانیان، هما روستا، گلاب آدینه، مهناز افشار، علی دایی، بهداد سلیمی، حمید سوریان، سالار عقیلی، حسام‌الدین سراج، خشایار اعتمادی، هوشنگ مرادی کرمانی، طه بهبهانی، مجتبی آقایی، رسول نجفیان، شراره رخام، سروش صحت، ناصر نظر و لیلی رشیدی حضور داشتند و برخی از این چهره ها با بیان جملاتی نظرشان را درباره گرسنگی و روز جهانی غذا اعلام کردند.

کتایون ریاحی: من روزی را آرزو می کنم که به دنبال کودکان گرسنه بگردیم و نتوانیم کسی را پیدا کنیم.

هما روستا: شرم آور است که در قرن 21 ما از گرسنگی سخن بگوییم، شرم بر انسان هایی که نمی توانند غذای خود را با یکدیگر تقسیم کنند.

مهناز افشار: من روزی را آرزو می کنم که جهان سیراب شود.

علی دایی: آرزو می کنم که همه دست در دست هم دهیم تا اول گرسنگی را در ایران از بین ببریم و بعد در جوامع بین الملی.

گلاب آدینه: هر وقت می‌خواهم غذا بخورم در ابتدا از کودکان گرسنه عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم روزی برسد که کار بیشتری از دستم بربیاید.

حمید سوریان: انشاء الله روزی باشد که دیگر گرسنگی وجود نداشته باشد.

ناصر نظر: از زمانیکه ما موسیقی را شروع کردیم همیشه می گفتند موسیقی غذای روح است... تا شکمی سیر نباشد موسیقی نمی‌تواند وجود داشته باشد. ابتدا باید همه کودکان جهان سیر باشند تا بعد بتوانیم به آنها غذای روح بدهیم.






برچسب ها: وبگردی ، گرسنگی ، غذا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار