خراسان جنوبی/

کشف ۱۵۶ کیلوگرم تریاک در خراسان جنوبی

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت: 156کیلوگرم تریاک با انجام چند عملیات در بیرجند، نهبندان و قاین کشف شد.

به گزارش گروه استان ها باشگاه خبرنگاران؛ سرهنگ پهلوانی رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی گفت:پس از اطلاع از خبر حمل محموله مواد مخدر از نهبندان به سمت بیرجند، بلافاصله شناسایی و دستگیری قاچاقچیان در دستور کار اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

سرهنگ پهلوانی نسب افزود: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان هنگام گشت زنی در محور اصلی بیرجند- نهبندان خودروی پژو 405 قاچاقچیان را شناسایی و با رعایت قانون به کارگیری سلاح به 2 لاستیک عقب خودرو شلیک و آن را متوقف کردند.

وی ادامه داد:ماموران در بازرسی از خودرو 52 کیلوگرم تریاک کشف و یک قاچاقچی و یک نفر به اتهام راه

پاک‌ کن را دستگیر کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی ادامه داد: در دومین عملیات، ماموران ایستگاه بازرسی قاین به یک دستگاه خودروی پراید که از بیرجند به سمت مشهد در حرکت بود، شک کردند و توسط سگ‌های مواد‌یاب کار بازرسی خودرو انجام شد و در بازرسی از آن 4 کیلوگرم تریاک به دست آمد و 2 متهم دستگیر شدند.

دوعملیات ردزنی در نهبندان کشف 50 کیلوگرم تریاک را در پی داشت

سرهنگ حسن کاهنی فرمانده انتظامی نهبندان گفت: در پی کسب خبری مبنی بر حمل محموله های مواد مخدر از قسمت پشت ایستگاه بازرسی سهل آباد، ماموران پاسگاه انتظامی سهل آباد و یگان تکاوری 134 امام سجاد(ع) به محل مورد نظر اعزام شدند.

سرهنگ حسن کاهنی افزود: ماموران هنگام ردزنی در محل به دو نفر که پای پیاده تردد و کوله پشتی حمل

می­‌کردند، شک کردند و با توقف آن‌ها و بازرسی از کوله‌­هایشان 40 کیلوگرم تریاک کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: ماموران ایستگاه سهل آباد هم هنگام کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه خودروی پیکان وانت که از نهبندان به سمت مشهد در حرکت بود، شک کردند و در بازرسی از این خودرو 10 کیلوگرم تریاک کشف کردند و دو متهم هم دستگیر شدند.

انتهای پیام/ ش ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.