انصاری‌ فرد:

کریمی کمی دیر اعتراف کرد/ پرسپولیس از این چوب‌ها زیاد خورده است

مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس اظهار داشت: يکي از سايت هاي خبري از افشاي مرتضی کريمي در مورد تباني داور در دربی سرخابی‌ها (89-90) خبر داده است اما معتقدم اين اقدام کمي دير بوده است.

عباس انصاری‌فرد در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران در خصوص افشاگری مرتضی کریمی گفت: تیم فوتبال پرسپولیس از این ناحقی‌ها زیاد دیده است. البته تا جايي که من اطلاع دارم کريمي هنوز مستقيم و يا رسمي اين موضوع را اعلام نکرده است اما اگر چنين باشد براي اعتراف کردن کمي دير است.

مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس تصريح کرد: زمانی که من مدیرعامل بودم هیچ کس جرات نمی‌کرد این چنین پیشنهاداتی به پرسپولیس بدهد اما خریدن تیم مقابل ما امکان‌پذیر است.

وي ادامه داد: اينکه گفته مي شود گل سالم محمد نوري در دربي سرخابي ها 89 -90 توسط کريمي آفسايد اعلام شده قطعي نيست اما اين اتفاقات در فوتبال رخ مي دهد ولي تا زماني که من مديرعامل بودم هیچ وقت به فکر تبانی و ناحق کردن حق دیگران نبودم.

انصاري فرد اظهار داشت: از این بلاها سر من و تیم پرسپولیس زیاد آمده است به طوري که کم لطفی‌های داوران همیشه شامل حال پرسپولیسی‌ها بوده است و همچنان ادامه دارد.

مديرعامل سابق باشگاه پرسپوليس يادآور شد: امیدوارم هرچه زودتر به این وضع نابسمان فوتبال رسیدگی شود تا شاهد اين ناحقي ها و ناپاکي ها در اين رشته نباشيم.

وي خاطرنشان کرد: همه این تبانی‌ها و ناحقی‌ها بوده است و من آن‌ها را تایید می‌کنم. فقط جای تاسف دارد که بعد از گذشت سال‌ها به اين کارهای زشت اعتراف شود.

پايان متن/مح

برچسب ها: انصاری ، فوتبال ، تیم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
666666
۱۱:۰۲ ۲۴ مهر ۱۳۹۲
می بینی یکم یکم معلوم میشه کیا کین وکیا چه زلمایی در حتی دربی ها به پرسپلیس کردن مثل دو پنالتی صد درصد دربیه قبل
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۸ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
حالا تمام باخت های تیمشون رو به تبانی که هنوز قطعی نشده ربط میدن
Iran (Islamic Republic of)
ابراهیم
۱۷:۲۹ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
یعنی تو این چند سال که 1دوازدهم شدید 11تیم بالا سر تون با داورها مقام گرفتن برید خودتون رو درست کنید
Iran (Islamic Republic of)
فرشاد
۱۶:۲۴ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
این پولها را خانوادش می خورند اونجور از آب در می آیند انشاالله به درد بی درمان مبتلا شوند هم رشوه دهنده وهم رشوه گیرنده چون تو اون بازی کلی نوجوان به ناحق گریه افتادن آه شون خواهد گرفت
آخرین اخبار