وحشت در جاده 2 هزار/ قتل هولناک يک رهگذر

پليس کماکان در حال بررسي علت قتل مرد 55 ساله در جاده 2 هزار تنکابن است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ به گفته افرادي که از مسير جاده 2 هزار تنکابن عبور مي‌کنند، يک دستگاه خودروي مزدا سفيد رنگ را مشاهده کردند که رانند‌ه‌اش با شليک گلوله به قتل رسيده بود.
 
بر اساس اين گزارش و طبق گفته افراد عبوري از آن جاده بر روي شيشه خودرو جاي 4 گلوله بود که همان گلوله ‌ها نيز به بالا تنه مقتول برخورده کرده بود.
 
گفته مي‌شود، ضارب یا ضاربان سواره و به احتمال قوی با خودرو یا موتور سیکلت با در نظر گرفتن مکانی خلوت از عبور و مرور جاده 2 هزار با تعقیب، مقتول و همراه ا‌و را غافلگیر و با شلیک مرگبار چهار گلوله وی را به قتل رساندند.
 
پس از اطلاع‌رسانی افرادی که این صحنه را در مسیر جاده 2 بودند مأموران پلیس آگاهی و بررسی جرایم و اورژانس  115 پس از حضور و تحقیقات در محل وقوع جرم و طی تشریفات ویژه و نمونه‌برداری، چهار پوکه گلوله جنگی کشف و برای بررسی با سایر موارد و همچنین انتقال جسد، خودرو و نیز همراه مقتول به مقر پلیس توسط مراجع ذی‌صلاح، پرونده وارد چرخه بررسی‌های کارشناسی پلیس ویژه جرایم مذکور شده است.
 
سرهنگ کیومرث ابراهیمی در تنکابن با تایید اين خبر به باشگاه خبرنگاران؛ گفت: مقتول مردي است 55 ساله به نام ناصر و قاتلان بدون شک از ساير استان‌ها بوده‌اند که  پليس در حال پيگيري است.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار