لفاظی جدید نخست وزیر رژیم صهیونیستی؛

بعید نیست اسرائیل به ایران حمله پیشگیرانه کند

نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دیگر به تکرار لفاظی خود در قبال جمهوری اسلامی ایران پرداخت.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه المیادین:"بنیامین نتایاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنانی به تکرار ادعاها و لفاظی های همیشگی خود در قبال برنامه صلح آمیز هسته ای ایران پرداخت و مدعی شد:بعید نیست اسرائیل یک حمله پیش گیرانه به ایران را تدراک ببیند.

"نتانیاهو" که به خاطر سالگرد جنگ 1973 میان اسرائیل و عرب ها در مقابل کنیسه صحبت می کرد،گفت:یکی از درس هایی که اسرائیل پس از غافلگیری در این درگیری یاد گرفت آن است که ما دشمنان خود را بسیار جدی گرفته و از کنار نشانه های خطر به راحتی عبور نمی کنیم.


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در بخش دیگری گفت:چشم پوشی از حمله پیش گیرانه ممنوع استو من در اوایل ما اکتبر و در خلال نشست مجمعه عمومی سازمان ملل گفتم که در صورت نیاز اسرائیل خود به تنهایی وارد عمل خواهد شد.

نتانیاهو گفت:هرگونه حمله باید با درایت انجام شود،زیرا واکنش های بین المللی در پی خواهد داشت و  باید ارزش ریختن خون را در صورت در معرض خطر حمله قرار گرفتن،داشته باشد

نخست وزیر رژیم صهیونیستی خواستار افزایش فشارها بر ایران،برای جلوگیری از فعالیت هسته ای ایران شد و مدعی شد:برنامه هسته ایران خطری برای همه کشورهای جهان است.

وی همزمان با آغاز گفتگوهای 1+5 با جمهوری اسلامی ایران در خصوص پرونده هسته ای تهران به قدرت های بزرگ هشدار داد:از هرگونه توافق جزیی که سبب کاهش فشارها بر ایران می شود،بر حذر باشند.

" نتانیاهو" در واکنش به مذاکرات جمهوری اسلامی ایران با 1+5  گفت:مذاکرات امروز در شرایطی آغاز شده است که ایران در اثر تحریم های اقتصادی، تحت فشار شدید است و می خواهد این تحریم ها برداشته شود و در ادامه مدعی شد:کاستن از فشار تحریم ها در زمانی که این تحریم ها تا این اندازه به رسیدن به هدف خود نزدیک شده اند، اشتباهی تاریخی خواهد بود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
اسمعیل رضایی
۲۳:۵۶ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
اسراییل رفتنی است
Iran (Islamic Republic of)
سجاد
۲۳:۳۷ ۲۳ مهر ۱۳۹۲
بگید حمله کن اگه مردی تا نسلتون و منقرض کنیم
آخرین اخبار