پاشازاده: لیگ در این نیم فصل هنوز داغ نشده است

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: جایگاه تیم ها هنوز کاملا مشخص نيست و لیگ داغ نشده و نمی توان گفت شرايط بعد از نیم فصل چه خواهد شد.

مهدی پاشازاده در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم ها در لیگ برتر در این دوره به جایگاه اصلی خود دست پیدا نکرده اند.

پيشکسوت فوتبال کشورمان اضافه کرد: تیم های صدرجدولی که درگیر بازی های جام باشگاه های آسیا بودند، نتوانستند آن جایگاهی را که در لیگ داشتند حفظ کنند و دیگر تیم ها مانند پرسپولیس که تغییرات زیادی داشته است و بازیکنان جدید به تیم اضافه شده است احتیاج به وقت دارد و در نیم فصل دوم ثبات بیشتری پیدا خواهد کرد.

وی در رابطه با تیم سپاهان اصفهان گفت: فولاد به دلیل اینکه سال گذشته هم خوب امتیاز می گرفت امسال هم شگفتی ساز شده است. به دلیل اینکه کادر خود را حفظ کرده و با توجه به برنامه ای که داشته، توانسته موفق عمل کند.

پاشازاده در رابطه با 2 تیم تازه راه یافته به لیگ برتر گفت: گسترش فولاد خیلی خوب کار کرده و نتایج خوبی با توجه به اینکه اولین حضورش در لیگ است، کسب کرده و استقلال خوزستان نیز بد نیست و نسبت به اینکه اولین حضورش در لیگ است، تا حدودی خوب کار کرده است.

وی افزود: نتایج همین طور که هست باقی نمی ماند، زیرا خیلی وقتها تیم هایی در نیم فصل اول قهرمان نیم فصل شده است که نتوانسته در نیم فصل دوم خوب کار کند.

پيشکسوت فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد: فکر می کنم که هرچقدر لیگ برتر منظم تر برگزار شود و کیفیت زمین ها که خیلی بر روند بازی تاثیر دارد بهبود پیدا کند، لیگ بهتری خواهيم داشت.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار