زنجان/ راهیابی فیلم کوتاه حال حافظ خوب است:

به سی امین جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران

مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت: فیلم کوتاه حال حافظ خوب است به کارگردانی مجتبی حیدری به سی امین جشنواره فیلم کوتاه تهران راه یافت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران زنجان ،

وی با بیان اینکه این جشنواره از (22 تا 28 مهرماه) سال جاری در تهران برگزار می شود، افزود: آثار راه یافته به سي امين جشنواره بين المللي فيلم كوتاه تهران توسط انجمن سينماي جوان ايران در پرديس سينما ملت به رقابت می پردازند.

سیفی ادامه داد: فیلم کوتاه حال حافظ خوب است روز شنبه (27 مهر) در پردیس سینما ملت تهران اکران می شود.

 مسئول واحد هنرهای تصویری حوزه هنری استان زنجان گفت یادآور شد : فیلم" حال حافظ خوب است" به کارگردانی مجتبی حیدری در جشنواره های مختلف فرهنگی هنری کشور عناوین مختلفی را در بخش فیلم کوتاه از آن خود کرده است.

کسب عنوان بهترین فیلم داستانی در دومین جشنواره ملی قرآنی تسنیم، کسب مقام دوم جشنواره فرهنگی هنری اعتکاف در سال 92، کسب مقام نخست جشنواره سراسری نماز و نیایش، برگزیده شدن در هشتمین جشنواره فیلم دینی رویش و پنج جشنواره فیلم دانشجویی به عنوان فیلم منتخب و راهیابی به بخش مسابقه جشنواره ملی فیلم كوتاه حسنات اصفهان از جمله افتخارات این فیلم است.

این فیلم محصول حوزه هنری استان زنجان در سال 1391 بوده که به نویسندگی حسین سلیمانی و مجتبی حیدری و کارگردانی مجتبی حیدری و جبار اوجاقلو در مدت 12 روز تولید شده است. /س

 


برچسب ها: فیلم ، حافظ ، جشنواره
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.