دايي:

اميدوارم ملي پوشانمان فردا بازي خوبي انجام دهند/مسلمان و حدادي‌فر را مي‌خواهيم

کنفرانس مطبوعاتي مربيان تيم‌هاي پرسپوليس و داماش امروز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران؛ علي دايي امروز در کنفرانس مطبوعاتي پيش از بازي با داماش گفت: ما در حالي فردا به مصاف تيم داماش خواهيم رفت که 7 بازيکن خود را به علت بازي تيم ملي در طول هفته در اختيار نداشتيم. اما ما به دنبال 3 امتياز بازي هستيم و ميخواهيم با کمک هوادارانمان حتما در اين مسابقه پيروز شويم.
 
وي در مورد اينکه آيا ملي پوشان پرسپوليس فردا بازي خواهند کرد يا خير گفت: قبل از هرچيز برد تيم ملي کشورمان را مقابل تايلند تبريک مي‌گويم. تيم ملي ما براي يک مدت طولاني بازي تدارکاتي انجام نداده بود و براي همين بازيکنانمان با هم هماهنگي خوبي نداشتند و نتوانستند انتظار هواداران را براي انجام يک بازي خوب برآورده سازند. من در بازي فردا مقابل داماش از ملي پوشان تيمم استفاده خواهم کرد و اميدوارم آن‌ها بتوانند بازي خوبي را انجام دهند.
 
دايي در خصوص خريد محسن مسلمان و قاسم حدادي‌فر در نيم فصل اظهار داشت: ما مسلما اين 2 بازيکن را مي‌خواهيم و به احتمال زياد در نقل و انتقالات نيم فصل اين 2 بازيکن را از ذوب آهن به خدمت بگيريم. با باشگاه ذوب آهن مکاتبات خوبي در اين خصوص داشته‌ايم و اميدواريم مشکلي براي پرسپوليسي شدن اين 2 بازيکن به وجود نيايد.
 
سرمربي پرسپوليس درباره مشکل گلزني در تيمش اشاره کرد: من قبول دارم که پرسپوليس در گلزني و زدن ضربات آخر مشکل دارد اما بايد بازيکنان تمام تلاش خود را انجام دهند تا اين مشکل را برطرف کنيم و بتوانيم بازي‌هاي بهتري را انجام دهيم.
 
دايي در پايان در خصوص مسائل تباني و محسن قهرمان گفت: ديگر نمي‌خواهم در اين خصوص صحبتي داشته باشم. همه فوتبال دوستان آنچه را بايد مي فهميدند فهميدند و آنهايي که خطاکار بودند اسمشان فاش شده است و اميدوارم هرچه زودتر به اين مسئله رسيدگي شود.
 
انتهاي پيام/
برچسب ها: دایی ، کنفرانس ، داماش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
-
حمید
۱۶:۳۷ ۲۵ مهر ۱۳۹۲
خداوکیل برید اونایی که زمین خاکی و تو آسفالت بازی می کنن جمع کنید بخدا با غیرت تر بازی می کنن!!!!!1
آخرین اخبار