آخر هفته با دریچه – بسته شماره 27؛

بهترین بازی‌های تلفن همراه و رایانه در هفته‌ای که گذشت + دانلود ۱۳۹۲/۰۸/۰۳

در این گزارش می‌توانید بهترین و پر بازدیدترین بازی‌های این هفته ۱۳۹۲/۰۸/۰۳دریچه را دانلود کنید؛ بازی‌هایی که به انتخاب شما جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته هفتگی دریچه شما را در جریان تازه ترین و بهترین بازی ها قرار می دهد.

آن دسته از کاربرانی که هر روز نمی توانند به صفحه دریچه سر بزنند می توانند آخر هفته بهترین ها را در قالب یک بسته خبری دریافت کنند.

 

 

 



برای سیستم عامل ios

به سمت اهداف تیر اندازی کنید + دانلود بازی

رشته ی ورزشی تیراندازی با کمان یکی از قدیمی ترین ورزش های موجود در جهان است که طرفداران بی شماری در جهان دارد. در این بازی شما به کمک آرچر شخصیت بازی باید به سوی اهداف و موجودات تیر اندازی کنید. بازی دارای مراحل متعددی است که با گذشت از هر مرحله شما باید به سرعت عمل و دقت خود بی افزایید تا در بازی شکست نخورید!
 

 

 


میوه ها را تکه تکه کنید؛

بازی Fruit Ninja این بار برای سیمبین + دانلود

بازی Fruit Ninja یکی از محبوب ترین بازی های موجود در فروشگاه گوگل پلی است، که این بار نسخه ی سیمبین آن منتشر شده است. شاید در نگاه اول برای شما بریدن و تکه تکه کردن میوه ها کاری بیش از حد ساده و خسته کننده به نظر آید، ولی مطمئن باشید تنها تکه تکه کردن میوه ها نیست بلکه شما با موانعی چون بمب در بازی مواجهه می شوید و با کمی بی دقتی، بازی را خواهید باخت یا این که اگر سرعت عمل شما در بریدن میوه ها پایین باشد و میوه ها به سلامت عبور کنند، شما باز هم شکست خواهید خورد.
 

 

 


کره ی زمین را نجات دهید!

بازی 4 شگفت انگیز برای سیمبین + دانلود

  پحتما شما هم با فیلم سینمایی چهار شگفت انگیز آشنا هستید که در آن چهار نفر به قدرت های خارق العاده ای دست یافته اند و انرژی خود را برای حفظ و نجات کره ی زمین به کار گرفته اند و با موجودات فضایی مبارزه می کنند. در این بازی شما دارای 4 سرباز قدرتمند و شگفت انگیز هستید که باید با استفاده از توانایی های آن ها در مراحل مختلف موجوداتی که قصد از بین بردن کره ی زمین را دارند، نابود کنید.
 

 

 


قدرت تمرکز خود را بالا ببرید! + دانلود بازی

بازی 3D Labyrinth Ball 1.0 یکی از طرفدارترین بازی های اندرویدی است که امروز قصد داریم نسخه ی جدید آن را معرفی کنیم. در بازی شما وظیفه دارید گوی موجود را از راه های مارپیچ مختلف عبور دهید و به سلامت به مقصد برسانید البته در بازی فقط راه های مارپیچ مزاحم شما نیستند بلکه اصلی ترین مشکل شما وجود حفره های مختلف و خطرناک است که اگر به داخل آن ها سقوط کنید، شکست خواهید خورد. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: حجم کم بازی، گرافیک بالا و وجود مراحل مختلف اشاره نمود.
 

 

 


تجربه ای فوق العاده از وکالت در گوشي همراه شما + دانلود

در این بازی شما در نقش وکیل مدافعی به نام Max McMann هستید. مکس در خانه ای بسیار معمولی زندگی می کند و خرج زندگی خود را از وکالت در میارد. او در شهری کوچک زندگی می کند که اتفاق های بسیار زیادی در آن می افتد.

 


برای پلتفرم جاوا

نهایت سرعت را تجربه کنید + دانلود بازی

حتما شما هم دوست دارید با ماشین های گران قیمت در خیابان ها و پیست های اتومبیل رانی رانندگی کنید و با نهایت سرعت از رقیبانتان سبقت بگیرید. بازی HighSpeed 3D تداعی کننده ی نهایت سرعت در تلفن همراه شما است، به قدری گاز دهید که بوی لاستیک های سوخته ی ماشین شما تمام پیست و خیابان ها را فرا بگیرد، تا تماشاگران شما را مورد تشویق قرار دهند و تا به شما لقب سطلان رانندگی در شهر را بدهند.
 
 

 

 


 

با نهایت سرعت رکاب بزنید + دانلود

بازی دوچرخه سواری یکی از هیجان انگیز ترین ورزش ها و سرگرم کننده ترین تفریح کودکان و نوجوانان است. حتما شما با دو چرخه های BMX آشنا هستید، دو چرخه هایی کوچک که در اصل برای انجام حرکات نمایشی ساخته شده اند. بله وظیفه ی اصلی شما در این بازی انجام حرکات نمایشی و عبور از موانع مختلف است، هر چه با توانایی بیشتری از موانع عبور کنید سکه های بیشتری را به دست می آورید و می توانید دو چرخه و شخص سوار بر آن را سفارشی سازی کنید. از ویژگی های بازی می توان به سبک خلاقانه و گرافیک عالی آن اشاره نمود.
 

 

 


 

هدف گیری دشمن با Vinnie Shooter+ دانلود

در بازی Vinnie Shooter شما در صندلی عقب خودرو خود قرار دارید و از آنجا افرادی که قصد جان شما را کرده اند، هدف گیری می کنید. این بازی نیازمند عکس العمل سریع شما می باشد. زیرا قبل از آن که آنها شما را بکشند شما باید آنها را هدف گیری کرده و از پای در آورید. همچنین در این بازی انواع متنوع سلاح در اختیارتان قرار داده می شود.

 

 

 


برای اندروید؛

بازی فکری پیوند دست ها + دانلود

Joining Hands یک بازی فکری با گرافیک زیبا و موسیقی های شاد پس زمینه است.  که نسخه دوم آن منتشر شده است. در یک شب پرستاره پیبلین های کوچک توسط یک توپ فروزان آتش به منطقه ای دور افتاده منتقل می شوند!

 

 



           

 



 
 

هفته آینده هم منتظر شماره ای جدید از دریچه فناوری اطلاعات مجله خبری همراه ما باشید

گزارش از سالار واعظی

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
morteza
۱۷:۴۹ ۲۳ آذر ۱۳۹۳
ممنون از لطفتون
Iran (Islamic Republic of)
mortza
۱۷:۴۸ ۲۳ آذر ۱۳۹۳
ممنون از لطفتون
Iran (Islamic Republic of)
ali
۰۹:۳۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۲
سلام و خسته نباشید .
من دیپلم کامپیوتر دارم و رشتم کامپیوتر هست اگر امکان دارد میخواهم در قسمت دریچه فناوری اطلاعات با شما همکاری کنم و مطالب آموزشی و کاربردی خود را اراعه دهم درصورت موافقت با ایمیل من تماس بگیرید.
آخرین اخبار