کم حاشیه‌ترین هفته پاییزی سينما؛

آغاز به کار "جشنواره فیلم کوتاه تهران" / استعفای یکی پس از دیگری اعضاي شورای بازبینی

جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران در هفته گذشته آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه سینما باشگاه خبرنگاران،آغاز هفته با پایان اختتامیه بیست و هفتمین جشنواره فیلم کودک و نوجوان در اصفهان صورت گرفت.


"شهاب مرادی" از جمله کسانی بود که به عنوان عضو معرفی شده‌ی شورای پروانه نمایش در نامه‌ای خطاب به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رییس سازمان سینمایی، استعفایش را از این شورا اعلام کرد. همچنین  "میرکریمی" که این روزها مشغول فیلمبرداری فیلم جدیدش «امروز» است، و پیش از این استعفای خود را علنی کرد سازمان سینمایی با او به توافق رسیده  تا معرفی جایگزین در شورای پروانه نمایش بماند. 


افتتاحیه‌ی جشنواره‌ی فیلم کوتاه تهران با رونمایی از تمبر سی‌ دوره‌ برگزاری این رویداد و تقدیرها برنامه ای بود که در این هفته سپری شد. جشن تولد سی‌سالگی جشنواره فیلم کوتاه با یک کیک منقش به تصویر پوستر جشنواره برپا شد و پس از آن مهمانان به مراسم آتش بازی که در محوطه پردیس ملت ترتیب داده شده بود دعوت شدند. 


از حاشیه ی این مراسم حجت الله ایوبی در بخشی از سخنان خود‌، به زبان فرانسوی با مهمانان خارجی حاضر در مراسم سخن گفت که این موضوع با استقبال این مهمانان روبرو شد. 


با توجه به پیش بینی استقبال کم از فیلم «بشارت به یک شهروند هزاره سوم» پوران درخشنده با توصیه برای دیدن این فیلم نوشت:  «هیس!» و «بشارت» حکم همان نیشتری را دارند که طبیبانه بر رگ اجتماع گذاشته شده تا بلکه در بهبود اوضاع کمک حال باشد.

البته با نزدیک شدن اکران فیلم "سر به مهر" آموزش و پرورش از صدور پروانه حمایتی برای نمایش فیلم «سر به مهر» ساخته هادی مقدم دوست در مقطع راهنمایی ودبیرستان خودداری نموده است./ص
انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار