مشهد/نوباوه:

طرح نظرسنجی ارتباط با آمریکا، عوام‌فریبی است

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با تاکید بر اینکه مذاکره دو جانبه را فقط در قالب ۱+۵ قبول داریم، گفت: نظرسنجی ارتباط با آمریکا عوام فریبی است.



به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران مشهد ، بیژن نوباوه وطن در حاشیه چهارمین اجلاس بسیج رسانه‌های سراسر کشور در محل هتل آیران اظهار کرد:‌ مسائلی مانند حذف شعار "مرگ بر آمریکا" و طرح و نظرسنجی رابطه با آمریکا عوام‌فریبی و انحرافی است.

وی افزود: آمریکا در کار و اقدام خود نسبت به ما شکست خورده و از همین حیث به دشمنی با نظام ما تمام قد ایستاده است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: سیاست امام راحل و مقام معظم رهبری دعوت به ایستادگی در برابر آمریکا و نظام سلطه بوده و نظرسنجی و رفراندوم برای برقراری رابطه با آمریکا عوام‌فریبی است.

نوباوه با تاکید بر اینکه تبلیغات برای رابطه با آمریکا جایگاه مردمی ندارد گفت: مردم ما دشمن‌شناسی قوی دارند و اینگونه مباحث جایگاهی در میان مردم ما ندارد.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این مطلب که در مذاکرات باید اصل حمایت از حقوق ملت ایران مورد توجه قرار گیرد، گفت: آمریکا همواره زیاده‌خواه بوده و هیچ گاه قائل به رعایت حقوق ملت ایران نبوده است.

وی تصریح کرد: ما با شناسایی ماهیت دشمن مذاکرات دو جانبه را فقط در قالب 5+1 قبول داریم.

نوباوه تاکید کرد: خط قرمز ما در مذاکره، حقوق ملت ایران و همچنین حق غنی‌سازی اورانیوم و انرژی هسته‌ای بوده که قدمی از این حق خود کوتاه نمی‌آییم.


برچسب ها: عضو ، کمیسیون ، فرهنگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.