بروجردی در برنامه گفتگوی ویژه خبری عنوان کرد

خبرسازی دروغین رژیم صهیونیستی برای به نتیجه نرسیدن گفتگوهای هسته‌ای + صوت

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران گفت: دشمنان ایران به ویژه رژیم صهیونیستی با خبرسازی دروغین، برای جلوگیری از ادامه روند مثبت گفتگوهای هسته ای تلاش می‌کنند.

به گزارش گروه چندرسانه‌ای باشگاه خبرنگاران، "علاءالدین بروجردی" پنجشنبه شب در برنامه گفتگوی ویژه خبری با اشاره به روند مثبت دور تازه گفتگوهای هسته‌ای ایران با گروه 1+5 گفت: برخورد غربی‌ها با هیئت ایرانی در نشست اخیر در ژنو، نشان از رویکرد و فضای جدید این گفتگوهاست.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی ایران ادامه داد: نباید از سیاست‌های غیرقابل اعتماد آمریکایی‌ها، غافل شد، زیرا سابقه آن‌ها در گذشته نشان داده است که در مقابلشان باید گام‌ها را با احتیاط و در عین حال هوشمندانه برداشت.

بروجردی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با توجه به ایستادگی ملت، بر اساس معاهده منع تولید و گسترش سلاح‌های هسته ای (ان.پی.تی)، تا آخر در برابر حقوق خود خواهد ایستاد.

"حشمت‌الله فلاحت‌پیشه" دیگر نماینده مجلس شورای اسلامی ایران نیز با بیان اینکه هیئت مذاکره‌کننده هسته‌ای ایران در ژنو با سیاست عاقلانه مانع از بهانه‌جویی غرب شد، گفت: ایران طبق مقررات و معاهدات بین‌المللی از حقوق قانونی خود عقب‌نشینی نمی‌کند و در این مهم مصمم است.

فلاحت‌پیشه افزود: ایران با دیپلماسی جدید، ضمن تنش‌زدایی درباره فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای خود، در عرصه جهانی نشان داد که به دنبال سیاست برد _ برد است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار