آغاز معاينات پزشكي بازيهاي آسيايي اينچئون

دكتر پوركاظمي گفت: براي كسب نتيجه خوب در بازيهاي آسيايي اينچئون كره جنوبي از هفته آينده معاينات پزشكي ورزشكاران را آغاز مي‌كنيم.

دكتر لطفعي پور كاظمي ريس فدراسيون پزشكي ورزشي در گفتگو با خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: طي جلساتي كه در كميسيون پزشكي كميته ملي المپيك داشتيم از امروز از طريق نامه‌هايي به فدراسيون‌هاي مختلف از آنان دعوت مي‌كنيم تا  از هفته ‌آينده در درمانگاه فدراسيون پزشكي ورزشي براي انجام معاينات پزشكي حاضر شوند.

وي افزود: طبق  پيش بيني هاي انجام شده در كميسيون پزشكي كميته‌هاي المپيك حدود 400 ورزشكار از ايران در بازيهاي هاي آسيايي اينچئون كره جنوبي شركت خواهند كرد كه با توجه به اينكه دوره قبل كشور ما موفق به كسب مقام چهارم شد براي حفظ اين مقام و كسب مقام بالاتر رسالت خود مي‌دانيم كه با پوشش پزشكي به انجام معاينات و درمان‌هاي لازم به ورزشكاران كاروان ايران را در اين مهم كمك كنيم.

رئيس كميسيون پزشكي كميته ملي المپيك گفت: با توجه به فرصت ده ماهه اي كه تا اين رقابتها داريم فدراسيون ها بايد هر چه زودتر نفرات شركت كننده خود را معرفي و مشخص كنند تا در اسرع وقت با تشكيل پرونده پزشكي براي ورزشكاران در صورت وجود آسيب ديدگي خاص و يا در صورت نياز به جراحي و يا فيزيوتراپي و اقدامات دارويي انجام شود.

وي ادامه داد: علاوه بر انجام معاينات پزشك تخصص و فوق تخصص مشاهده هاي لازم روانشناسي دوپينگ و تغذيه‌اي نيز به ورزشكاران ارائه مي‌دهيم همچنين براي مبارزه با دوپينگ نيز به اردوهاي تيم هاي ملي سرمي‌زنيم و نمونه دوپينگ از تمامي ورزشكاران اعزامي مي‌گيريم./آق
برچسب ها: بازیها ، آسیایی ، معاینات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار