سيامك احصايي در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نمايش «قرار» مرهمي بر دل بي‌قراري‌ها

نمايش «قرار» به كارگرداني سيامك احصايي در تالار حافظ، به‌گونه‌اي آرام جلو مي‌رود تا جايي كه مخاطب دنياي ارتباطي بازيگر را درمي‌يابد.

"سيامك احصايي" كارگردان نمايش «قرار» در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: ما در دنياي امروز هر چه از نظر فاصله عيني به هم نزديكتر شده‌ايم، كم‌تر يكديگر را مي‌بينيم و به ندرت وارد گفتگو مي‌شويم اما در دنياي مجازی ارتباط و گفتگوي بيشتري صورت مي‌گيرد.


كارگردان «قرار» ادامه داد: دليل توليد اين اثر، افرادي هستند كه در دنياي واقعي قدر يكديگر را نمي‌دانند و لحظه‌هاي با هم بودن را هدر مي‌دهند، در صورتي كه برخورد رودررو به ارتباط مجازي ارجحيت دارد.

احصايي عنوان كرد: عامل مورد تاييد ارتباط در دنياي مجازي، ايجاد ارتباط و علاقه بدون در نظر گرفتن شرايط فيزيكي و مشخصات صورت فرد است.

به طوري كه فرد شيفته نيت و كلام كسي مي‌شود كه تا به حال او را از نزديك نديده است. داستان نمايش در ابتدا به گونه‌اي آرام جلو مي‌رود، تا جايي كه مخاطب جريان را درمي‌يابد.


اين كارگردان تئاتر خاطرنشان كرد: در اين نمایش خوشبختانه از امكانات و  شرايط خوبي برخوردار بوديم.

گفتني است هانيه توسلي و علي سرابي در «قرار» ايفاي نقش مي‌كنند.


لازم به ذكر است، نمايش «قرار» در جشنواره تئاتر سال گذشته حضور داشت و هانيه توسلي به خاطر بازي در اين نمايش در بخش مسابقه تئاتر فجر، جايزه بازيگر زن را دريافت كرد. نمايش قرار در تالار حافظ در ساعت20 به جز شنبه‌ها اجرا مي‌شود.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار