"نائومی واتس"؛ از دایانا تا زن شکاک

"نائومی واتس" در اولین تجربه ارول موریس، مستند ساز برجسته آمریکایی در ساخت فیلم سینمایی داستانی بازی می کند.

باشگاه خبرنگاران- "نائومی واتس" در اولین تجربه ارول موریس، مستند ساز برجسته آمریکایی در ساخت فیلم سینمایی داستانی بازی می کند.

نام فیلم "هلند، میشیگان" است و به گفته موریس برنده اسکار ژانر تریلر ساخته می شود و حال و هوایی شبیه به فیم "فارگو" دارد.

داستان درباره زنی است که شک می کند شوهرش به او خیانت می کند. طولی نمی کشد که زن هم وارد رابطه ای می شود اما بعد متوجه می شود که شوهرش قاتلی زنجیره ای است.

موریس که به تازگی مستندی درباره دونالد رامسفلد، وزیر دفاع سابق ایالات متحده آمریکا در دولت های جرالد فورد و جورج بوش ساخته، قصد دارد از آوریل 2014 اولین فیلم داستانی اش را مقابل دوربین ببرد.

"نائومی واتس" فیلم "دایانا" روی پرده دارد که درباره رابطه عاشقانه پرنسس دایانه با دکتر حسنات خان است. 

فیلم را اولیور هیرشپیگل کارگردان آلمانی ساخته که با فیلم "سقوط" به شهرت رسید. 

هیرشپیگل درباره "نائومی واتس" استرالیایی می گوید:"درحال حاضر "نائومی واتس" بهترین هنرپیشه زن دنیا است. ازنظر من او تنها هنرپیشه ای است که می تواند نقش پرنسس دایانا را بازی کند. "نائومی واتس" مثل خواکین فینیکس است؛ هر دوی آنها وقتی نقشی را بازی می کنند، به طور کامل به آن تبدیل می شوند."

واتس اولین بار پیشنهاد بازی را رد می کند و مدتی هم صحبت از حضور جسیکا چستین در این نقش شد اما وقتی چستین سراغ "سی دقیقه پس از نیمه شب" رفت، نقش به واتس رسید.

منبع:ماهنامه دنياي تصوير.

انتهاي پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار