زنان «یگان ویژه»+ عکس

قرار است با «سروان سلطانی» فرمانده یگان زنان پلیس آن هم در یگان ویژه صحبت کنم، نام یگان ویژه ترس را به اندام انسان می‌اندازد چه برسد به اینکه بخواهی با یک پلیس زن، آن هم در این یگان سخن بگویی، اغراق نیست که بگوییم در همان وهله اول از جدیت و جذبه این سروان جا خوردم؛ اما ....

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران،میدان صبحگاه شلوغ بود و ماموران مستقر در میدان در تکاپو بودند تا هرچه منظم‌تر باشند، دورتادور میدان مردانی بلندقامت با لباس‌های نظامی به‌صف ایستاده بودند؛ جمع پلیس‌های ویژه جمع بود و از پلیس ضداغتشاش گرفته تا پلیس‌های جدید اسکی‌سوار با لباس‌های زمستانی‌شان همه دورتادور میدان بزرگ صبحگاه ایستاده بودند؛ اما در گوشه‌ای از میدان در کنار یگان‌های رزمی در حال تمرین، تعدادی زن با چادرهای مشکی ایستاده بودند؛ زنانی که در یک نگاه نمی‌توانستم تفاوتی میانشان قایل شوم اما با نزدیک‌شدن به آنها متوجه این خطای دید شدم.



قرار است با «سروان سلطانی» فرمانده یگان زنان پلیس آن هم در یگان ویژه صحبت کنم، ، اغراق نیست که بگوییم در همان وهله اول از جدیت و جذبه این سروان جا خوردم؛ اما پاسخ‌های صریح و علاقه بیش از حدش به این شغل مرا به‌شدت شوکه کرد.
می‌گوید پلیس‌شدن آرزوی دوران کودکی‌اش بود؛ آن‌موقع اما نمی‌شد که پلیس شود؛ چرا که تنها مردان سرزمینش می‌توانستند این لباس سبز را به تن کنند اما زمان گذشت و گذشت تا اینکه سال 78 هنگام ورق‌زدن صفحات دفترچه کنکور ناگهان با دیدن عنوان یک رشته یاد آرزوهای گذشته‌اش افتاده و دل را به دریا زده و گزینه دانشگاه علوم انتظامی را انتخاب کرد و حالا «خانم‌پلیس» شده است. از آن دوران 14سال می‌گذرد و سروان سلطانی به زن شماره‌یک، یگان زنان یگان‌ویژه بدل شده است.

به این‌جای سخنانش که می‌رسد صدای بلند فرمانده، سرتاسر میدان را فرامی‌گیرد: «میدان همه آماده... به یک خط... ایست!» و ناگهان همه ماموران حتی زنان پلیس نیز به‌صف می‌شوند تا سردار وارد میدان شود و من نیز آهسته‌آهسته از وسط میدان به گوشه‌ای می‌روم، زمان می‌گذشت و تازه خورشید در حال تابیدن بود و عقربه‌ها، ساعت 7 صبح را نشان می‌داد... مشتاق صحبت‌کردن با این زن بودم اما من روی سکو نشسته و او در گوشه میدان در حال نظاره‌کردن مانورهای همکاران مردش بود تا اینکه بنا به درخواست فرمانده میدان، زنان میدان صبحگاه مشترک یگان‌های ویژه را ترک می‌کنند و حالا سروان سلطانی در کنار من نشسته و با خوشرویی به سوالاتم پاسخ می‌دهد. او حالا ازدواج کرده و یک پسر دوساله دارد و معتقد است همسرش مهم‌ترین مشوق وی برای ادامه آرزوهایش بوده.



او به این‌جای سخنانش که می‌رسد با شنیدن صدای مهیب کشیده‌شدن لاستیک بنز پلیس روی آسفالت سکوت می‌کند و می‌گوید« بارک‌الله عجب حرکت دقیقی بود.»... نگاهم به میدان می‌رود حالا در این قسمت «مانور اقتدار پلیس» خودروهای لندکروز و بنز سیاه‌رنگ ناجا وارد میدان شده و به‌دنبال گروگانگیر فرضی به تعقیب‌وگریز مشغولند. با اینکه چشمش به میدان و عملکرد همکاران مردش است، می‌گوید که پس از ورود به دانشگاه علوم انتظامی و گذراندن دوره‌های عمومی، رسته انتظامی را انتخاب کرده است و پس از آن به واحد اطلاعات و دست‌آخر هم به یگان‌ویژه پاسداران ناجا وارد شده و آنجا خدمت می‌کند.

با آنکه نحوه ورود به دانشگاه پلیس توسط زنان از طریق آزمون سراسری انجام می‌گیرد اما امروز با اتخاذ رویکرد اجتماع‌محوری ناجا و به‌کارگیری توان مردم در قالب پلیسی تحت عنوان«افتخاری» زنان نیز فرصت یافته‌اند تا با سپری‌کردن آموزش‌های لازم پا به عرصه ناهموار پلیس بگذارند و یکی از این پلیس‌های افتخاری ناجا، «یگان زنان مستقر در یگان ویژه پاسداران ناجا» است که حالا مسوولیت این یگان به سروان سلطانی سپرده شده است، زنی که با گذراندن دهه سوم عمرش حالا مسوولیت زنان دیگر را برعهده گرفته تا با گذراندن دوره‌های تخصصی همانند او پلیس شوند اما از نوع افتخاری!

به‌وضوح در چهره‌اش می‌توان رضایت را خواند چرا که به قول خودش دقیقا در کانون آرزوی بچگی‌اش قرار دارد اما؛ وقتی در مورد سرفصل‌های آموزشی این یگان از او می‌پرسم کمی مکث کرده و می‌گوید: قرار است برنامه مفصل و منسجمی برای آموزش ماموران پلیس زن طراحی شود اما در حال حاضر زنان در این یگان نوپا، تنها فنون هوایی و نینجا را فرامی‌گیرند و پس از آن نیز قرار است کلاس‌هایی همچون اسلحه‌شناسی، فنون نظامی و... برای این افراد برگزار شود تا توان این زنان برای پاسخگویی به سوانح و حوادث افزایش یابد.

با آن چهره جدی‌اش به میدان نگاه می‌کند و پیگیر نتیجه نهایی مانور گروگانگیری فرضی است و می‌گوید عمر یگان زنان این پلیس به دوماه نیز نمی‌رسد و در حال حاضر اقدام به جذب زنان علاقه‌مند به امور پلیسی می‌کنیم.

از سلطانی در مورد زندگی خصوصی‌اش می‌پرسم و به او می‌گویم من سوالم را مطرح می‌کنم اما در صورت صلاحدید پاسخ دهید که او با خوشرویی در مورد همسر و پسرش سخن می‌گوید. او بااشاره به شغل آزاد همسرش می‌گوید که از ساعت 7 تا دو عصر در این پلیس مشغول به کار هستم و بعد از آن به منزل می‌روم و باید درجه‌هایم را فراموش کرده و مادر شوم آن هم برای یک پسربچه شیطان.

 تاریخچه ورود زنان به پلیس براساس مستندات تاریخی به سال 1918 و به کشور انگلستان برمی‌گردد اما این طرح پس از یک وقفه حدودا پنج‌ساله، بار دیگر در همین کشور مجدا ظاهر شد و پس از آن کشورهایی همچون ایتالیا، بنگلادش، آمریکا، استرالیا و... نیز با استفاده از الگوی موفق انگلستان در به‌کارگیری پلیس زن اقدام به جذب زنان کردند. اما در پلیس ایران اولین حضور زنان به پیش از انقلاب و حدود سال 1134بازمی‌گردد. در زمانی که زنان اونیفورم‌پوش در قالب افسران در شهربانی و ژاندارمری فعالیت می‌کردند، روند فعالیت زنان پلیس ادامه داشت، اما پس از پیروزی انقلاب اسلامی این پذیرش و تربیت ماموران زن حدود 21سال به تعویق افتاد و سرانجام پس از یک سکوت سنگین، بار دیگر پذیرش پلیس زن از سال 1378 با تصویب مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

با شنیدن نام «پلیس زن»، همگان به یاد تصویر یک زن با یونیفورم سبز در کنار خودرو ون گشت ارشاد می‌افتند اما جای سوال است که آیا ماموران زن تنها در گشت ارشاد فعالیت می‌کنند؟ اما شاید برای همه از جمله خود من نیز جالب باشد که بدانیم که آنطوری که سردار عصار، فرمانده دانشگاه علوم انتظامی مطرح کرده است، این زنان در دانشکده بزرگی به نام «کوثر» آموزش‌های تخصصی را فرامی‌گیرند.

سردار تقی عصار در مورد روند و نحوه تربیت زنان پلیس در دانشکده کوثر می‌گوید: اساسا پلیس به سمت حرفه‌ای‌شدن در حال حرکت است به این‌معنا که به تعداد مورد نیاز و برای انجام ماموریت‌های خود باید از صاحبان حرفه استفاده کند به‌گونه‌ای که دقیقا بر اساس نیاز هر پلیس اقدام به تربیت پلیس زن می‌کنیم. به‌عنوان مثال اگر در بخش تشخیص هویت، حفظ صحنه جرم، انگشت‌نگاری و پلیس کودک نیازمند مامور متخصص و حرفه‌ای هستیم، دقیقا بر اساس ماموریت‌ها باید اقدام به پذیرش پلیس با آموزش تخصصی و نه عمومی کنیم و درصدد هستیم که تعداد افسر متخصص را افزایش دهیم نه اینکه مثلا صد زن پلیس تربیت کرده و دست آخر هم ندانیم که در کدام بخش این افراد را به‌کار بگیریم!

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی ناجا که تمامی پلیس‌ها در این مرکز آموزش داده می‌شوند، ضمن تاکید دوباره بر حرکت پلیس به سمت حرفه‌ای‌شدن می‌گوید: حرفه‌ای‌شدن به این معناست که دانشجویان به‌خصوص زنان را برای کارهای خاص آموزش می‌دهیم و دقیقا پلیس‌هایی را که به حضور زن نیاز دارند، تقویت می‌کنیم.



از سردار می‌پرسم که آموزش خاص زنان آن‌هم در رشته‌های موردنیاز مشکلاتی را به‌همراه می‌آورد که او نیز ضمن تایید این سخنان گفت که اجرای این برنامه موجب می‌شود تعداد کم شود اما این به دلیل شرایط فعلی و همچنین‌درصد کم مجرمان زن نسبت به مردان است و در کل با نیم‌درصد توانایی این پلیس نیز می‌توان به امور رسیدگی کرد.

وی در مورد مدل آموزشی این پلیس زن می‌گوید: وضعیت و مدل فعالیت پلیس زن 16کشور حتی آمریکا و... را بررسی کرده و دست‌آخر به یک مدل ترکیبی رسیدیم.

از او در مورد تعداد و آمار زنان در ناجا می‌پرسم و عصار با تاکید بر اینکه استاندارد معینی در مورد میزان حضور زنان در پلیس در دنیا وجود ندارد، گفت: در کشور اسکاندیناوی که دارای بالاترین میزان حضور پلیس زن است، حدود 16‌درصد جمعیت پلیس را زنان تشکیل می‌دهند و در آمریکا نیز میزان حضور پلیس زن، 5/3درصد است و اینگونه تصور نکنید که در برخی کشورها 50‌درصد از نیروهای پلیس زن هستند چرا که در اسکاندیناوی کمتر از 20‌درصد از کل نیروهای پلیس زن هستند و در ایران نیز این میزان به عدد چهار‌درصد می‌رسد.

از او می‌پرسم: «سردار زنان پلیس چگونه وارد دانشکده کوثر می‌شوند؟»

 ماموران پلیس زن سالانه، از طریق کنکور در مقاطع کارشناسی و کاردانی جذب می‌شوند.
چه تعداد در دانشکده پذیرش می‌شوند؟

هرساله 50 تا 150زن در قالب رشته پلیس زن جذب می‌شود و با این حال پلیس ایران در راستای تربیت مامورانش اقدام به اتخاذ نگاه حرفه‌ای می‌کند.

بر اساس سخنان عصار با اینکه برای دانش‌آموختگان دانشکده کوثر برنامه‌ریزی دقیقی صورت گرفته است اما باید قبول کنیم که برخی از این افراد با ورود به پلیس‌های تخصصی و آغاز کار ممکن است اشتیاق خود را از دست دهند و آنطور که سردار اسماعیل احمدی‌مقدم فرمانده انتظامی ناجا اعلام کرده است؛ عمدتا زنان پلیس به 15سال نرسیده دنبال بازنشستگی هستند.
او در ادامه در مورد سختی کار پلیس زن نیز می‌گوید زنان دارای پیچیدگی‌های خاصی هستند که یکی از این دلایل عاطفی‌بودنشان است که تلاش می‌کنیم بهترین تصمیم‌گیری در مورد آنان اتخاذ شود.

با اینکه احمدی‌مقدم در سخنانش بارها عنوان کرد میزان استقبال از گرایش به پلیس زن بسیار زیاد است، اما آنگونه که سخن به‌میان آورده، مشخص است که مشکلات جذب و فعالیت پلیس زن زیاد است به‌گونه‌ای که بنا بر گفته فرمانده ناجا، زنان از نقل و انتقالات معاف هستند و حتی پس از مدتی انتظار دارند در قسمت اداری فعالیت کنند و این درحالی است که قسمت اداری در ناجا، همچون آماد و پشتیبانی، آشپزخانه و... بخش کوچکی است که حضور زنان در آنجا نیز پیش‌بینی نشده است.

او همچنین می‌گوید که زنان دارای پیچیدگی‌های زیادی هستند و زنان تحصیلکرده با ریسک ازدواج روبه‌رو هستند به‌گونه‌ای که چندی پیش آماری آورده و متوجه شدم 50‌درصد از همکاران زن بالای 30 سال ما ازدواج نکرده‌اند که این نوعا به دلیل فعالیت پلیسی آنها است و ما چگونه می‌توانیم یک زن پلیس را برای بازرسی بدنی به یک شهرستان دور منتقل کنیم؟ اینگونه می‌شود که پس از چند سال آن مامور به‌دنبال استعفا و انتقال می‌آید و باید بپذیریم برای زنان، خدمت پلیسی سخت است.

به‌نظر می‌رسد با وجود استقبال گسترده از حضور و فعالیت پلیس زن، این نیرو با مشکلات عدیده‌ای مواجه است و به‌نظر می‌رسد مسوولان ناجا در مورد پلیس زن در حال سعی و خطا هستند تا بتوانند به مدل جامع‌تری برسند.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۱۸
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
Maedeh
۱۹:۳۷ ۱۳ آبان ۱۴۰۱
من امروز از اقایی که مسئول یگان های ویژه اقا بود پرسیدم میتونم با 14 سال سن وارد شم ؟گف که میشه از پایگاه بسیج مسجد اقدام کنم اگه تا حالا بسیج ثبت نام نکردید برید جایی که این امکانو داشته باشن
Iran (Islamic Republic of)
Najmeh
۱۶:۵۲ ۰۳ اسفند ۱۴۰۰
سلام ببخشید من خیلی به این شغل علاقه دارم بهم گفتن که خانم ها نمیتونن برن تو نوپو میشه بگین که میتونم برم یا نه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۸:۱۴ ۱۷ بهمن ۱۴۰۰
سلام برای پلیس شدن با هر رشته می تونیم پلیس شم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۸:۴۶ ۱۶ بهمن ۱۴۰۰
سلام من شغل پلیس رو خیلی دوست دارم و میگم با رشته تجربی می تونم پلیس تکاور بشم
Iran (Islamic Republic of)
خانم پلیس آینده
۱۶:۴۶ ۱۴ بهمن ۱۴۰۰
سلام من یه سوال داشتم
آیا بانوان هم میتونن وارد نوپو بشن
آخه من از یک نفر پرسیدم گفتن فقط بانوان میتونن وارد یگان ویژه بشن نه نوپو
ممنون میشم جواب بدید
Iran (Islamic Republic of)
هستی
۲۱:۳۱ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
من ارزو دارم وارد نظام بشم و درجه ی نوپورو داشته باشم تمام تلاشمو می کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۱۰ بهمن ۱۴۰۰
من خیلی دوستت دارم که پلیس شم به خصوص
پلیس یگان های ویژه
آرزو دارم که روزی برسم
و فقط به کشور عزیزم ایران خدمت کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۴ ۰۸ بهمن ۱۴۰۰
سلام من شغل پلیسی رو خیلی دوست دارم ولی خب چ کنم ک هم مامانم مخالفه هم پدرم اخرم اگه منو بکشن میرم اون چیزی ک خودم میخوام بوس بای
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۱ ۱۰ دی ۱۴۰۰
سلام من عاشق این حرکات و این کارام مادرم هم از بچگی دوست داشت بره تو این کارا منم تز بچه گیم دوست داشتم امیدوارم هر کسی که ارزوش رو داره بره از جمله خودم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۰ ۱۳ آذر ۱۴۰۰
من از بچگی ارزو دارم برم تو نظام توی یگان دیژه انید وارم برسم به ارزوم
Iran (Islamic Republic of)
لیلی
۰۸:۵۲ ۲۱ مهر ۱۴۰۰
سلام من میخوام پلیس شم در آینده و16 سالمه رشته ی تجربی هستم میگم که برای ورود به افسری باید ورزش کارم باشی؟
Iran (Islamic Republic of)
سم شکاری
۱۶:۴۹ ۱۸ مهر ۱۴۰۰
سلام ببخشید باید چه رشته ی برداریم که بتونیم وارد شغل پلیسی بشیم و ایا کنکور هم می دهیم
Iran (Islamic Republic of)
.....
۰۲:۰۲ ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰
سلام من هم خیلی دوس دارم نظامی شم ۱۴ سالمه و خیلی دوس دارم ک نظامی بشم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۵۳ ۲۹ فروردين ۱۴۰۰
من خیلی علاقه دارم پلیس بشم یعنی از بچگی روحیه پسرونه داشتم و از
همون بچگی دوست داشتم پلیس بشم ولی خب فعلا باید صبر کنم و این صبر کردن واقعاااا برام سخته کاش حداقل یک کلاس هایی برای آشنایی بیشتر با پلیس شدن و ....... میذاشتن
Iran (Islamic Republic of)
...
۲۳:۲۷ ۲۸ فروردين ۱۴۰۰
سلام
من چون از طرف پدر بزرگ مادریم خیلی مذهبی هست و همچنین پدر بزرگ پدریم اولین معلم قرآن در روستامون بود
اخلاق و رفتار من هم مثل اونها شده
من خیلی دوست دارم یه نظامی باشم
با اینکه هنوز سن خیلی کمی دارم
ولی دلم خیلی ... اصلا نمی دونم چجوری باید بگم
خود شمایی که این همه نوشتین من می خوام پلیس شم
ممکنه شما بیشتر از من بخواین
خود مادر من با اینکه یه کمی از دل من خبر داره
میگه که معلمی بهترین شغله و امنه
ولی من ...
امید وارم همگی به آرزوتون برسین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۲ ۲۰ فروردين ۱۴۰۰
سلام من ۱۳ سالمه عاشق نظام هستم باید چکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
Bahar
۱۱:۴۷ ۱۷ اسفند ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید من ۱۶ سالمه و خیلی به این شغل علاقه مندم انعطاف بدنیم خوبه و وزنم ۶۰ با قد ۱۶۸ یادگیریم هم خوبه میخواستم ببینم میشه با این سن وارد این حرفه شد ؟ یا باید درسامو تموم کنم بعد ؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۲:۳۳ ۳۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام
میشه با رشته های فنیم وارد دانشگاه افسری شد
Iran (Islamic Republic of)
mahya
۱۱:۵۱ ۲۰ بهمن ۱۳۹۹
سلام من ۱۳ سالمه و خیلی دوست دارم جز گروه نوپو بشم عاشقشم قدم ۱۶۴ اما نمیدونم باید چیکار کنم ؟؟
من تمام نظر ها رو خوندم واقعا حیفه که هیچ کلاسی مربوط به این رشته ها نیست و اگه بیاد خیلی ها میرن توی این رشته
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۳:۰۳ ۱۸ بهمن ۱۳۹۹
سلام من می‌خوام عضو پلیس نوپو باشم
آیا زنان میتونن در نوپو شرکت کنن؟
تورو خدا جواب بدین!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
الهام
۱۳:۵۶ ۰۶ بهمن ۱۳۹۹
من می خواهم پلیس ویژه نوپو شوم ۱۲ سالم هست و یک سئوال دارم برای پلیس نوپو شدن کجا باید ثبت نام کرد؟من برای پلیس نوپو شدن تلاشم را می کنم.
Iran (Islamic Republic of)
معصومه بهاری
۱۳:۵۷ ۰۳ بهمن ۱۳۹۹
سلام من ۱۲ سالمه و خییییییییلی دوست دارم عضو یگان ویژه نوپو بشم میخواستم بدونم آیا خانم ها هم میتونن عضو یگان ویژه بشن؟!
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۱۵:۱۵ ۲۴ دی ۱۳۹۹
اگه میشه سریع جواب بدین من نمیتونم صبر کنم میشه تو سن ۱۴ سالگی توی نوپو باشی یا نه ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۳۹ ۲۲ بهمن ۱۳۹۹
مگه مهد کودکه؟
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۱۵:۰۷ ۲۴ دی ۱۳۹۹
سلام
من میخوام پلیس بشم تمام شرایطشم دارم تمام اموزشاتشم یاد دارم اما الان من میخوام پلیس بشم باید چی کار کنم چون من الان ۱۴ سالمه الان من باید چیکار کنم اون پیامی که دادین گفتین باید برین محل گزینش استان چیه میشه یکم توضیح بدین ؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
مطهره دانش خواه
۱۰:۱۰ ۱۴ دی ۱۳۹۹
سلام من خیلی به پلیس شدن و خدمت در یگان ویژه علاقه دارم کلا عاشق عملیاتاشم ولی ۱۵ سالمه و امسال تازه میرم توی۱۶ سال میگن که نیروی انتظامی افراد زیر دیپلم را استخدام نمیکنه همین طور افرادی به سن منو آیا راهی هست که بشه توی نیروی انتظامی رفت من واقعا نمی تونم تا سه سال دیگه صبر کنم لطفا جواب بدید آیا راهی هست؟
Iran (Islamic Republic of)
تارا
۱۰:۳۳ ۰۳ دی ۱۳۹۹
سلام من ۱۳ سالم هست علاقه شدیدی دارم به پلیس مخفی شدن تو کار کامپیوتر هم خوبم قدم ۱۶۵ هست اگه میشد زودتر توی یگان ویژه اسم بنویسید ممنون میشدیم
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۲۱:۰۸ ۰۱ دی ۱۳۹۹
سلام من 18 سالمه قدم 174 و وزنم 67 کیلو هستش
و عاشق پلیسی هستم و رشتمم انسانی هستش اگه بخوام وارد یگان ویژه بشم شرایطش چگونه هستش اگه میشه کمک کنین
Iran (Islamic Republic of)
فشفشه
۱۳:۵۰ ۲۸ آذر ۱۳۹۹
اگر بخواهیم پلیس بشیم
حالا هر شغلی که داره .
نوپو.......
اولاً باس رزمیت خو باشه .
میتونین کلاس نینجا و کاراته.و پارکو و...
منم دوست داشتم پلیس بشم و دوست دارم .

اول باید بدونین که پلیس شدن ی کار پر هیجان هست و وهمینطور پر خطر واینکه من هیجان رو دوست دارم .
من عاشق تیر اندازیم من درباره تمام تفنگ ها اطلاعات دارم .
واین که شما دوستان باید بدونین که پلیس شدن مثل توی فیلما نیست که طرف ی تیر بخوره واینکه دوباره ۲ تا تیر بخوره زنده میمونه
ما حتی با همون تیر اول جونمون رو شاید از دست بدیم .
..
شما ها درباره پلیس شدن باید خیلی چیزا رو یاد بگیرین تا ی‌پلیس پر مهارت بشین و.....
واین که بخاطر چیزی پلیس بشین که با پول زیاد خریداریتون نکنم منظورم این هست بخاطر چیزی که ارزش داره
Iran (Islamic Republic of)
مبیناشمس
۱۵:۳۱ ۲۳ آذر ۱۳۹۹
من۱۵
سالمه وارزودارم پلیس بشم و
فقط نمیدونم بایدامسال چه رشته ای روانتخاب کنم
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۰۳:۴۴ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
سلام امیدوارم حالتون خوب باشه
من ۱۴سالمه و امسال انتخاب رشته دارم
وقتی بچه بودم ارزوم بود پلیس شم ولی متاسفانه همه فامیل مسخرم میکردن و منم دیگه نا امید شدم از همون بچگی
ولی چند روز پیش در برنامه شاد وارد ی کانال شدم در اون کانال چند ویدیوی مردان یگانه ویژه رو دیدم و یاد ارزوی چند سال پیشم افتادم خیلی فکر کردم و تصمیممو گرفتم
میخوام یگان ویژه شم
دخترم
سنم ۱۴
قدم ۱۶۲
وزنم نمیدونم ولی یکم بالاس
هیکل تقریبا ورزیده ای هم دارم
ینی میتونم موفق بشم
نمره هامم تا پارسال خوب بود ولی امسال واقعا افتضاح شد ازتون میخوام ک کمکم کنید من واقعا گیج شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۳ ۱۶ آذر ۱۳۹۹
سلام من رشته تجربی ام. خیلی خیلی دوست دارم پلیس شم برای همینم رشته تجربی انتخاب کردم. کاش میشد از دبیرستان وارد این حرفه شد.
Iran (Islamic Republic of)
پلیس آینده ۱۳
۲۱:۴۴ ۱۰ آذر ۱۳۹۹
ووایییییییی منم عاشق پلیس شدنم خصوصا توی یگان ویژه
خیلی دوست دارم برم چیزایی که من خوندم
ویژگی های که باید داشته باشی اینکه پدر و مادرت نباید از هم طلاق گرفته باشه_ افتادگی پلک _ صاف بودن کف پا_ قد بالای۱۶۰ _ داشتن فشار خون یا بیمار بودن_ لاغری بیش از حد _ معدلت حداقل باید ۱۴ باشه
من از خودم نمیگم اینا همه تو یه سایتی بود من خوندم واینکه من خودمم نمی‌دونم اگه پدرم دخانیات مصرف کنه برای من مشکلی پیش میاد یا نع
یا اینکه اگه بخوای بری داخل نظام حتما باید ورزش رزمی بلد باشی ☹️☹️☹️ توروخدا برام دعا کنید به هدفم برسم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۰:۳۳ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید
من رشتم گرافیکه ۱۷ سالمه قدمم ۱۶۳
میتونم برم داخل ارتش یا دایره جنایی ؟
یا حتما باید رشته انسانی بخونم؟
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۰:۳۳ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید
من رشتم گرافیکه ۱۷ سالمه قدمم ۱۶۳
میتونم برم داخل ارتش یا دایره جنایی ؟
یا حتما باید رشته انسانی بخونم؟
Iran (Islamic Republic of)
سارینا
۰۲:۲۰ ۰۹ آذر ۱۳۹۹
سلام من 12سالمه دیووانه وار عاشق پلیسی هستم و کشورمو دوست دارم و دلم مبخواد پلیس بشم اما این بین پدر مادر من هردو سابقه دارن و من به این خاطر نمیتونم پلیس شم من از چند جا شنیدم پلیس شدن هیچ ربطی به سابقه پدر مادر نداره امیدوارم این طور باشع و در اینده به شغلی که عاشقشم و حاضرم به خاطرش جونمم بدم برسم و پلیسی و بیشتر قسمت دایره جنایی و پلیس مخفیشو دوست دارم
Iran (Islamic Republic of)
مناℳoŋa
۲۲:۳۸ ۰۶ آذر ۱۳۹۹
سلام من ۱۲ سالمه دیوانه وار عاشق پلیسی هستم ممنون می شم برام دعا کنید که به آرزوم برسم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
من ۱۵ سالمه امسال انتخاب رشته دارم عاشق تکاور شدنم اما بم میگن تکاوری برای یه دختر خوب نیست ولی پدرم گفت برو من چه رشته ای باید انتخاب کنم کمکم کنید لطفا
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۹ ۲۱ آبان ۱۳۹۹
منم 15 سالمه.. هر رشته ای که بهش علاقه داری رو ادامه بده.. اگه پشت اون حرفی که بهت میزنن هیچ دلیل علمی وجود نداره، اصلا بهشون گوش نده
Iran (Islamic Republic of)
عشق یعنی خدا
۲۳:۴۱ ۱۹ آبان ۱۳۹۹
سلام من ۱۳سالمه عاشق شغل پلیسی هستم از الان سعی میکنم تا در آینده پلیس بشم تا به الان لب به دخانیات نزدم خلاف قانون عمل نکردم حجاب اسلامی داشتم پیرو مذهب و رهبر عزیزم هستم تا لحظه ای که نفس میکشم برای آینده ام تلاش میکنم هیچ چیزی مانع من نمیشه انشالله ما بچه ها آینده دار هستیم میتونیم که از این کشور محافظت کنیم استوار باشید یه سوال داشتم اگه خانواده پدرم مشکل دخانیات داشته باشند به من مربوط میشه؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
Noora
۱۹:۴۹ ۱۸ آبان ۱۳۹۹
سلام خسته نباشید...
من مدرک سیکل رو دارم و عاشق پلیس (یگان ویژه)هستم ....اگه بخوام رشتمو نظام بزنم برای ادامه تحصیل باید برم تهران و این برای پدرو مادرم که تک فزندم سخته....
میخواستم بگم من تاچه سنی میتونم وارد نظام بشم ؟
من عاشق این شغلم ....
لطفا به سوالم پاسخ بدین ممنونم....
Iran (Islamic Republic of)
مریم
۲۲:۴۶ ۱۷ آبان ۱۳۹۹
سلام من خیلی دوست دارم مامور مخفی شم میدونین باید چیکار کنم؟ وا اینکه من نظرارو خوندم و اون جور که فهمیدم باید مهارت های رزمی هم داشته باشیم ولی من شرایط کلاس رفتن ندارم اونطور که نوشته بودین باید پاهامون حداقل 170 درجه باز کنیم من بدن خیلی خشکی دارم و حتی هر چقدر فشار بیارم نمیتونم دستامو به پاهام برسونم ولی با این چیزایی که گفتین من باید خیلی ورزش کنم تا بتونم من الان 14 سالمه و خیلی دوست دارم مامور مخفی شم الان من که شرایطشو ندارم و توی مدرسمون دوتا رشته هس کار و دانش و انسانی به نظرتون من الان انسانی بخونم و موقع دانشگاهم برم واسه نظام
؟؟ میشه چیزایی که میدونینو بگین
United States of America
فاطمه
۱۵:۵۰ ۱۳ آبان ۱۳۹۹
من یه دختر ۱۴ ساله ام خیلی پلیسی دوست دارم برادرم هم داره توی یگان ویژه ثبت نام میشه امیدوارم منم پلیس شم من خیلی پلیسی دوست دارم میدونم باید دیپلم داشته باشم معدل بالای ۱۴ من درسمم خیلی خوبه خدا کنه بشم دعا کنین
Iran (Islamic Republic of)
anita
۱۱:۰۲ ۰۹ آبان ۱۳۹۹
سلام من یه سوال داشتم
میشه از سیکل ثبت نام‌کرد؟
Germany
ناشناس
۱۷:۲۸ ۰۷ آبان ۱۳۹۹
ببخشید من سال دوازدهم رشته انسانیم میخوام وارد یگان ویژه بشم
میشه یه کم راهنماییم کنید که چیکار کنم؟!
Germany
Fatemeh
۲۲:۴۹ ۰۵ آبان ۱۳۹۹
به نظر من پلیس زن خودش قبول کرده که کارش چه سختی هایی داره و اینکه به نظر من پلیسای زن بسیار قوی هستند شاید امادگی بدنی زنان نصبت به اقایون کمتر باشه . من خودم عالقه شدیدی به پلیس شودن دارم
و دلایل بسیار موجعی دارم ولی خواهشا یک راحل بدید که دختران به سنین پایین تر جذب شن و اگه واقعا علاقه داشتن امادگی ها کامل تری تو سنین پایین تر پیدا کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۴۲ ۰۴ آبان ۱۳۹۹
سلام من ۱۴سالمه عاشق پلیسی و گروه نوپو و عملیات های خطر ناک هستم ولی اینجا نمیشه همچین کارایی را کرد والان مهم به کل زده شدم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۱۱ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
سلام کامنتا رو که خوندم دیدم که چقدر بچه ها توی سن های پایین علاقه مند هستن . چرا یک برنامه خوبی برای جذب این همه پتانسیل جوان و تازه و علاقه مند به این حیطه نداریم . حیییفه واقعاااا حیفه که این ها رها و سرگردان بشن . به نظرم شده حتی یک دوره ی کوتاه و برای این افراد برگزار بشه هم خیلی مفید میتونه باشه. این بچه ها حرفه های این زمینه میتونن باشن در آینده اگر به انگیزشون اهمیت داده بشه. کشور واقعا به اینجور نیرو های عاشق نیاز داره نباید از دستشون بدیم. یک فکری باید کرد!!!!!!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
جهاد
۱۸:۱۳ ۰۱ آبان ۱۳۹۹
سلام
ببخشید یه سوال خیلی مهم
اگه کشور های مسلمانی که با ایران در ارتباط هستند مثل لبنان اگه به ایران درخواست نیروی زن بدهد ایران از سپاه یا نظام یا از ارتش زن انتقال میدهند برای خدمت یا انتقالی به لبنان ؟؟
لطفا خواهش میکنم به سوال من جواب بدین این سوال آینده ی خیلی جون های دیگه ای مثل من رو مشخص میکنه
ممنونم
Iran (Islamic Republic of)
رها
۱۶:۵۹ ۲۸ مهر ۱۳۹۹
من خودم علاقه زیادی به این شغل دارم ولی این مطلب مال چند ساله پیش الان دیگه با کنکور نیرو جذب نمیکنند باید بری گزینش استان بعد از طریق ازمون ورودی که خود دانشگاه برگزار میکنه وارد بشی تازه باید شرایط لازم رو داشته باشی
Iran (Islamic Republic of)
نNarges
۲۳:۰۲ ۱۸ مهر ۱۳۹۹
سلام وخستہ نباشید بہ تمامی دوستان من میخواستم بگم کہ من عاشق شغل پلیسی ھستم من چند روز پیش یہ مطا لبی دربارہ ی پلیس شدن خوندم کہ نوشتہ بود زنان نمیتونن وارد ما موریت ھای خطر ناک بشن اخہ چرا
من میخوام یہ پلیس بشم و بہ کل دنیا ثابت کنم کہ مازنان ارادہ کنیم ما موریتھای خطر ناک کہ سھل کوہ رو جابہ جا میکنیم فقط من بہ خاطر یہ چیز ناراحتم قدم 150 سندم 14و13 منی کہ قدم اینہ حق ندارم بہ ارزوم برسم راستی باید حتما کلاس ھای تکواندو وغیرہ ھم بریم قبل از اینکہ وارد این شغل شدیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۱ ۱۷ مهر ۱۳۹۹
ارتش تا چه سنی ورودی خانم میگیرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۲۰ ۱۱ مهر ۱۳۹۹
سلام و خسته نباشید من خانم ۲۷ سال هستم و از هیچ ترس ندارم جز خداوند و علاقه شدید ب پلیس شدن دارم فرق برام ندارد فقط دوست دارم کمک نظام کنم لطفا راهنماییم کنید ماشین سواری و باشگاه میرم فعالیتم زیاد ودوست دارم صداقت داشته باشم من درس تا اول راهنمایی خوندم اون بخاطر اینکه خانواده پر جمعیت بودم و شرایط نداستند ممنوننم ک راهنماییم کنید ک چ کار باید بکنم و اگه کاری نمیشدکرد بهم بگید ک منتظر نباشم ممنونم از همه کسانی ک برای امنیت شهرفعال هستند خداوند لیاقت بدد ماهم تو این مسیر بیایم با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۰:۴۶ ۰۳ مهر ۱۳۹۹
سلام من 15 سال دارم و می خواهم از علان آماده باشم آیا کتابی وجود دارد که برای کنکور پلیسی باشد
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۲۲:۵۱ ۰۳ شهريور ۱۳۹۹
سلام من ۱۷ سالمه خیلی دوس دارم نظامی بشم پدرمم سپاهی ستش تمام تلاشمو میکنم ک بتونم برم تو نظام هرقسمتش باشه فرقی نمیککه فقط دوس دارم برم تو نظام
Iran (Islamic Republic of)
نیلوفر
۲۳:۲۲ ۳۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام من یه دختر ۱۷ سالم من خیلی دوس دارم نظامی بشم مدامم سپاهی هستش باید چیکار کنم
Iran (Islamic Republic of)
فرناز محمد جانی
۰۱:۲۴ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
من یه دختر ۱۵ ساله ام خیلی عاشق رشته پلیسی هستم به هنر های رزمی هم خیلی علاقه دارم الان میخوام ببینم تو کدوم رشته باید بروم الان برای پلیس شدن باید چه کار کنم واجب که بریم کلاس رزمی یا تکوانو ؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطی
۱۵:۵۷ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
سلام من ارزومه پلیس شم سال ۱۴۰۰ کنکور میدم رشتمم کامپیوتر فنی هست ۱۷ سالمه تو رو خدا کمکم کنید شیرازیم چجوری تو شیراز پلیس شم قدمم ۱۶۷ هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۶ ۱۰ شهريور ۱۳۹۹
کنکور بده و دانشکده افسری رو ب ن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۰۰:۵۴ ۳۱ تير ۱۳۹۹
سلام میخواسم بدونم برا پلیس شدن باید از چندسال قبلش حجاب چادری باشیم یا وقتی ک وارد دانشگاش میشیم هم میتونیم از اون موقعه چادری شیم؟؟؟و چ طور یه خانم میتونه یگان ویژه شع؟؟؟ لطفا جواب بدین خواهش میکنم
Iran (Islamic Republic of)
غزال دهقانی
۱۱:۵۵ ۱۱ تير ۱۳۹۹
سلام.. من ۱۷سالمه، عاشق تفنگ و کارهای خطرناک و سخت هستم ولی نمی‌دونم در کدام قسمت ارتش یا سپاه یا.. میتونم حضور داشته باشم، از طرفی من چادری ام ولی اصلا برای من قابل پذیرش نیست ک با چادر ب ماموریت یا .. برم، نمی‌دونم کدوم یگان یا قسمت در ارتش یا سپاه این ویژگی رو داره اگ میشه راهنماییم کنید..
Iran (Islamic Republic of)
YOSRA
۰۶:۱۹ ۰۴ تير ۱۳۹۹
چطور یه خانوم پلیس مخفی میشه؟
Iran (Islamic Republic of)
محدثه
۲۳:۳۴ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
سلام.خسته نباشید.ببخشید من دیدم نوشته شده از طریق کنکور هم میشه وارد دانشگاه افسری شد.میشه لطف کنید بگید چطوری؟یعنی موقع ثبتنام کنکور هستش یا موقع ی که رتبه میاد و میخاهیم انتخاب رشته کنیم؟
Iran (Islamic Republic of)
حنانه ده ده سی
۱۶:۰۹ ۳۰ خرداد ۱۳۹۹
منم دوست دارم تو یگان ویژه باشم الان کلاس نهم باید داخل کدوم رشته تحصیل کنم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۸ ۲۸ خرداد ۱۳۹۹
سلام ببخشید من آرزومه یه پلیس مخفی زن بشم تو رو خدا کمکم کنید اگه میشه زمان استخدامی ها رو اعلام کنید 18سالمه
Iran (Islamic Republic of)
عشق به پلیس
۱۲:۲۰ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام من خیلی به شغل پلیسی علاقه دارم ۱۴سالمه بزرگترین ارزوم اینه که یگان ویژه ی نوپو شم لطفا منو راهنمایی کنید تا به تنها ارزوم برسم من حاضر جونم بدم فقط یک روز به علاقه م برسم حتی اگه اون روز روز مرگم باشه لطفا منو راهنمایی کنید . باید چه ویژگی داشته باشم برای رسیدن به این شغل ؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۹ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹
سلام من ۱۴سالم خیلی دوست دارم یگان ویژه ی نوپو بشم
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه زهرا
۱۳:۴۸ ۲۳ خرداد ۱۳۹۹
ممنون از مطالبتون. خواهشا من سال بعد کنکور دارم من عاشق اینم که وارد یگان ویژه شم لطفا کمکم کنید من نمیدونم کنکور چه کنم تمام شرایط جسمی ، قد و... رو دارم اصلا پارتی هم ندارم فقط به خدا تکیه کردم واسه ی رسیدن به آرزوم.
Iran (Islamic Republic of)
یسنا
۱۴:۱۵ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
سلام من الان به شدت دنبال کارای پلیس شدنم هستم اگه میشه یکی من رو در این راه راهنمایی کنه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۰۵:۰۹ ۰۲ خرداد ۱۳۹۹
من سلام من میخاستم بدونم با رشته انسانی تا چه مدرکی باید ادامه تحصیل بدم تا پلیس بشم؟
آیا تا فوق دیپلم بسه؟
Iran (Islamic Republic of)
Azizi
۱۸:۳۱ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام وظایف زنان توی سپاه چیه دقیقاً؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۸ ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام آیا زنان هم میتوانند پلیس نوپو شوند
Iran (Islamic Republic of)
خدادوست
۲۳:۴۳ ۲۲ خرداد ۱۳۹۹
بله میشود
Iran (Islamic Republic of)
فرناز
۰۵:۳۰ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من ۱۴ سالمه خیلی دوست دارم پلیس بشم و تمام تلاشم رو می کنم تا در اینده یک پلیس زن حرفه ای بشم
Iran (Islamic Republic of)
انا
۰۰:۳۵ ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۹
من خیلی پلیسی رو دوست دارم و در آینده حتما پلیس می شم
Iran (Islamic Republic of)
محدثه عابدی
۱۳:۱۷ ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۹
من میخوام یگان ویژه شوم ۱۳سالمه
Iran (Islamic Republic of)
ساجده
۱۷:۴۸ ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من ساجده هستم ارزودارم پلیس شم ولی بابام اجازه نمیده ۱۳ سالمه
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه.آ
۱۱:۱۱ ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من ۱۸سالمه کلا ماجراجویی و کارآگاهی رو دوست دارم نمیدونم برم سپاه موفق ترم یانظام.؟
برای یه دختر سپاه بهتره یا نیروانتظامی؟
Iran (Islamic Republic of)
sara
۱۷:۲۵ ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من دختر ۱۴ ساله هستم عاشق هیجان وپلیس مخفی می خواستم بدونم رشته ای که میخوام بخونم تاثیری داره روی درجه یا ماموریت
United States of America
زهرا
۰۱:۱۴ ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من ۱۷ سالمه عاشق شغل پلیسی ام و دارم رشته علوم انسانی رو میخونم میخواستم بدونم چطوری باید وارد این حرفه بشم چیکار کنم کجا باید اقدام کنم
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۰۰:۵۸ ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۹
سلام من ۱۴سالم و خیلی علاقه دارم عضو گروه خنثا کند بمب بشم بزرگترین ارزون که بتونم بمب های که جون هزاران نفر رو میگیره رو خنثا کنم
ولی چون چاقم بهم میگن که من نمی تونم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام من 14 سالمه و یه دخترم دیوانه وار عاشق پلیسی هستم و دوست دارم اموزش های رزمی و تیر اندازی یاد بگیرم و یه پلیس نفوذی بشم و برم تو باند های مواد مخدر و قاچاق انسان و باند های خطر ناک دیگه من به شدت عاشق هیجانم لطفا اگه میشه را هنماییم کنید من اگه لازم باشه حاضرم جونمم بدم تا به ارزوم برسم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۱۱:۳۶ ۲۷ فروردين ۱۳۹۹
من زهرا هستم 15 سالمه تو سایت خوندم اگه قدت از 160 کمتر باشه پذیرفته نمیشی من عاشق این شغل هستم
Spain
فاطمه
۰۳:۵۲ ۱۹ فروردين ۱۳۹۹
با سلام سوال من این است که چگونه میتوانیم پلیس زن بشیم چه رشته ای رابایدبخونیم تاچه سنی میتوانیم پلیس شویم
Iran (Islamic Republic of)
nopo
۰۵:۱۵ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
از رشته های نظری مثل ریاضی انسانی تجربی برای خانم ها از18سال تا25سال هست.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۹:۱۶ ۰۷ فروردين ۱۳۹۹
سلام من 14 سالمه نمیدونم چه رشته ای بخونم
Iran (Islamic Republic of)
nopo
۰۵:۱۶ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
علاقه تو پیدا کن همراه با استعدادت
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۰۲:۰۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام من دیوونه وار عاشق پلیسی هستم عاشق هیجان سختی و ماجراجویی هستم

۱۳ سالمه
Iran (Islamic Republic of)
nopo
۰۵:۱۷ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
اینکه عاشق باشی ک خو منم هستم اما باید توانایشو داشته باشی.
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۰۲:۰۱ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸
سلام من دیوونه وار عاشق پلیسی هستم عاشق هیجان سختی و ماجراجویی هستم

۱۳ سالمه
Iran (Islamic Republic of)
مائده
۲۲:۴۹ ۱۱ بهمن ۱۳۹۸
سلام منم دوست دارم پلیس شم تو ماموری مخفی باشم ۱۵ سالمه ولی نمیدونم باید چجوری وارد این عرصه بشم
من این شغل رو خیلی دوست دارم حتی حاضرم برای رسیدن به این شغل جون مو هم بدم
من بانوک بر خدا و تلاش خودم انشاالله وارد این شغل می شم



مائده ۱۵ قم
Iran (Islamic Republic of)
مبینا
۱۳:۲۰ ۳۰ دی ۱۳۹۸
من میخوام وارد یگان ویژه زنان بشم اگه نکته ای هس کمک کنید خوشحال میشم
Iran (Islamic Republic of)
فریبا
۰۰:۲۲ ۳۰ دی ۱۳۹۸
ما که از سنمون گذشته ولی عاشق نظامی هستیم باید چکار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
سایا
۱۹:۱۳ ۲۵ دی ۱۳۹۸
سلام من ۱۴ سالمه و می خوام بدونم چ طور یک دختر می تونه بره تو بخش جنایی چون جز بخش جنایی قصد بخش دیگه ای رو ندارم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۰ ۲۰ دی ۱۳۹۸
سلام لرزه به جان شیطان میاندازد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۰ ۱۷ دی ۱۳۹۸
سلام من دوست دارم پلیس شوم 12سالمه دوست دارم همین الان برم بجنگم دوست دارم اگر رهبر درایتر نت سر زد ونوشته مرادید پیشم بیاید من عموم پسر عمو بابام پسر پسر عمو بابام واون یکی پسر عمو بابام پاسداره من تو یه خا نواده پاسدار بزرگ شدم جانم فدای رهبرم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
اقدام کنید.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۷ دی ۱۳۹۸
سلام من هم دوست دارم پلیس بشوم درنوپو کار کنم
Iran (Islamic Republic of)
nopo
۰۵:۲۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
مث منی.
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه الله دوستی
۱۸:۰۸ ۰۶ دی ۱۳۹۸
سلام ببخشید من میخواستم بدونم توی چه سنی میشه واسه یگان ویژه یا سپاه ثبت نام کرد من ۱۷ سالمه و سال دیگه کنکور دارم
Iran (Islamic Republic of)
nopo
۰۵:۲۱ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
شما دیپلم رشته نظری داشته باشی حله میتونید اقدام کنید برا گزینش اما بعدشو ب خودتون مربوطه.
Iran (Islamic Republic of)
مهدیه
۲۳:۱۰ ۱۰ آبان ۱۳۹۸
سلام من شغل پلیسی رو خیلی دوست دارم ولی بازیگری روهم دوست دارم میخواستم بدونم وقتی وارد نوپو شیم باید باشگاه بریم!؟؟
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۲۱:۱۳ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
من ۱۵ سالمه اطلاعات زیادی ندارم میخوام برم نوپو چون بش علاقه دارم خانواده هم موافقن فقط قدم ۱۶۶هست ماموریت های سختو دوس دارم برام دعا کنید
Iran (Islamic Republic of)
بهار
۲۳:۱۸ ۲۳ شهريور ۱۳۹۸
سلام من یک دختر ۱۲ ساله هستم تک فرزند هستم به شدت به این شغل علاقه دارم چیز زیادی در موردش نمیدونم اما خانوادم به من این اجازه را میدن که وارد هر شغلی که بهش علاقه مندم بشم و هیچگونه مخالفتی نمیکنن اگر میشه درمورد این شغل مثل نوپو بیشتر برام توضیح بدین
Iran (Islamic Republic of)
زینب اس
۱۵:۴۷ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸
منم خیلی دوست دارم پلیس شم ب امید خدا
Iran (Islamic Republic of)
فاطمه
۱۱:۳۰ ۰۳ شهريور ۱۳۹۸
سلام من از بچگی ارزوم بود که پلیس شوم اما دست روزگار نگذاشت و الان تو یه رشته دیگه تحصیل میکنم و چندی پیش هم رفتم استخدامی نیروی انتظامی ولی گفتن نمیتونم. شغل پلیسی رو خیلی دوست دارم حالا که خودم نتونستم به ارزوم برسم و پلیس بشم امیدوارم روزی بتونم با یه پلیس ازدواج کنم
Iran (Islamic Republic of)
زهرا
۲۳:۰۱ ۱۰ مرداد ۱۳۹۸
یه دختر میتونه در سرایط استثنایی تو سن ۱۵ سالگی وارد ارتش یا نو پو بسه ؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
nopo
۰۵:۲۹ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
تا شرایط استثنایی چی باشه؟
Iran (Islamic Republic of)
زینب
۲۱:۰۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۸
من عاشق پولیس بودنم امیدوارم هممون به خواست هامون برسیم
Iran (Islamic Republic of)
سارا
۱۲:۵۹ ۲۵ تير ۱۳۹۸
من ارزوم از بچگی این بود وارد ارتش یا یگان ویژه بشم هرجفتشون عالین فقط واردشون بشم بسه ولی خانوادم مخالفت میکنن و حالا نمیدونم چیکار کنم میخام هرجور شده وارد یکیشون بشم
Germany
سحرررررررررررررررر
۲۳:۰۱ ۱۹ شهريور ۱۳۹۸
منم خانوادم مخالفن...حالا هرکدوم یه شغل میگن.
بابام میگه معلم شم...مامانم میگه پزشک...یکی از برادرام میگه پلیس...اون یکی برادرم میگه داروسازی
خودم عاشق پلیسی ام...
Iran (Islamic Republic of)
nopo
۰۵:۳۰ ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۹
رضایت پدرو مادر خیلی مهمه.
Iran (Islamic Republic of)
حدیث.....
۱۲:۵۰ ۱۰ تير ۱۳۹۸
منم خیلی دوست دارم نوپو بشم ولی قدم 161،وزنم47 وسنم 16نمیدونم میتونم نوپوبشم یا ن؟؟؟؟؟؟لطفا دعا کنید تا اون موقع بتونم همه شرایطشو پیدا کنم و وارد نوپو بشم...
برای همه دخترای عزیز کشورم ارزوی موفقیت میکنم .
۱۲
آخرین اخبار