مجله الجزيره العربيه خبر داد:

يک هيئت بحريني براي مشاوره با دکتر روحاني در راه تهران

به گزارش پايگاه اينترنتي "مجله الجزيره العربيه" به نقل از منابع آگاه، هيئتي متشکل از برخي از اعضاي خاندان سلطنتي به همراه مخالفان رژيم بحرين به رياست نوه پادشاه سابق اين کشور به زودي براي مذاکره با مسئولان ايراني به تهران سفر خواهد کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از "مجله الجزيره العربيه"، اين روزنامه به نقل از منابع مطلع و نزديک به اين هيئت بحريني که رياست آن با شيخ عبدالله بن احمد آل خليفه نوه پادشاه سابق اين کشور است، نوشت: گروهي از اعضاي خاندان سلطنتي و مخالفان بحريني در آينده نزديک به تهران سفر خواهند کرد تا درباره بحران داخلي بحرين و راه‌هاي حل اين بحران با مسئولان ايراني به ويژه حسن روحاني رئيس جمهوري ايران  گفتگو کنند.

اين منابع افزودند سفر اين هيئت بحريني به تهران به دنبال مخالفت حمد بن عيسي آل خليفه پادشاه اين کشور با تمامي پيشنهادات به منظور حل بحران داخلي بحرين صورت مي‌گيرد به ويژه اينکه ايران پيش از اين آمادگي خود را براي کمک به حل بحران داخلي بحرين اعلام کرده است.

اين منابع تصريح کردند شماري از شخصيت‌هاي مخالف بحريني، اعضاي خاندان سلطنتي اين کشور را در سفرشان به تهران همراهي خواهند کرد.

اين هيئت قرار است خواسته‌هاي مردم بحرين را به اطلاع مسئولان ايراني برساند.

شيخ عبدالله بن احمد آل خليفه نوه پادشاه سابق بحرين پيش از اين نيز در گفتگوي تلفني با دکتر حسن روحاني انتخاب او را به رياست جمهوري ايران تبريک گفته و ابراز اطمينان کرده بود دکتر روحاني تلاش خود را براي حل بحران سياسي بحرين به کار خواهد بست.

انتهاي پيام/
برچسب ها: تهران ، بحرینی ، سفر ، ایران ، روحانی ، bahrain ، iran
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار