کوچک‌زاده:

خزانه خالیِ خالی هم باشد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند/ مردم پشتیبان اصلي تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات گفت: اصلی ترین عامل پشتیبانی تيم مذاکره‌کننده هسته‌اي ملت ایران است که در همه دوره‌ها و عرصه‌های علی رغم همه کمبودها حضورش موجب شکست دشمنان شده است، لذا ملت را باید محرم بدانیم.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در جلسه علنی امروز یکشنبه 28 مهر ماه در نطق میان دستور خود گفت: از ریاست مجلس شورای اسلامی که در نطق پيش از دستور جلسه امروز مجلس با شفافیت، چنانچه شایسته است و انتظار نیز می‌رفت پاسخ تحریف‌ها و زشت گویی‌های این روزها را دادند، سپاسگزای می‌کنم.  
 
وی افزود: شایسته است ریاست جمهور نیز که در صدر حاکمیت اعتدال و دولت راستگویان است و نیز سید حسن آقای خمینی که مسئولیت حفظ و نشر آثار امام (ره) را برعهده دارند اقدام عاجل و مناسب در راستای محکوم کردن این گونه اقدامات تحریم آمیز، اعتدال سوز و حقیقت بر باد ده، به عمل آورده و دستگاه قضایی نیز با درک شرایط و حساسیت‌های مسائل به جرایم تحریک کنندگان و هتاکان به مقدسات و زمینه ساز افراط در هر پست و مقامی و وابسته به هر بیت و خانواده‌ای رسیدگی کنند.
 
نماینده مردم تهران تصریح کرد: بسیجیان، این پابرهنگان محبوب خمینی و یار خامنه‌ای و مغضوب دیکتاتورها نیز از ترس برچسب افراطی خوردن از سوی وادادگان وطن فروش وظیفه خود را در برابر یاران شهید خویش فراموش نکنند هر چند برای آنان هزینه داشته باشد چرا که دِین ما به یاران شهیدمان آن است که تحت امر نایب امام زمان و ولی دورانمان جان و مال و آبروی خویش را فدای گسترش انقلاب و حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی کنیم.  
 
کوچک زاده خطاب به رئیس‌جمهور اظهار داشت: راه برون رفت از مشکلات اقتصادی و معیشتی که به واسطه ددمنشی دشمنان گریبان گیر ملت مقاوم ما شده است، تکیه بر منابع و توانایی‌هایی درون کشور است.
 
عضو کمیسیون شوراها تاکید کرد: به منظور ایجاد اشتغال گسترده و در عین حال کم هزینه و دست یابی به خودکفایی در اقلام استراتژیک مانند گندم و علوفه به عنوان دو پیش نیاز اساسی اقتصاد مقاومتی دستور فرمایید که در هر استان کمیته‌هایی متشکل از استانداری و وزارتین نیرو و کشاورزی تشکیل و نسبت به شناسایی منابع عظیم و بلااستفاده مانده مانند آب و خاک در آن استان اقدام و آن را برای کشت در اختیار جوانان جویای کار به ویژه فارغ التحصیلان بخش کشاورزی قرار دهند و یقین داشته باشند که در این صورت نیازی به اعتمادهای بیجا به درندگان عهدشکن که قرآن از آن‌ها به عنوان "الذین لا ایمانهم" یاد می‌کند بر سر میز مذاکرات نخواهد بود.  
 
وی افزود: اگر بر فرض محال و حقیقتا و نه صرفا براساس ادعاهای سیاسی خوشایند چند جوان بی‌اطلاع در یک مجمع دانشگاهی، خزانه خالی خالی هم باشد آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند لذا جا دارد  برای یادآوری توانایی‌ها و اقتدار ملت ایران و بیرون آوردن قلدران کودک‌کش بین المللی از خواب و خیال‌های خوش این فراز از جمله امام را یادآور می‌شوند که فرمودند "ما را نترسانید از این که نظامی می‌آورید، ما نظامی‌های شما را این جا دفن می‌کنیم، ما را نترسانید از این که به خاطر انسان دوستی شما را گرسنگی می‌دهیم تا بمیرید، نخیر این طور نیست روزی ما با خداست و ما قدرت این را داریم که از این زمین خدا روزیمان را بیرون بیاوریم".  
 
کوچک‌زاده تصریح کرد: آمریکا خیال نکند که با دخالت نظامی و یا با حصر اقتصادی می‌تواند غلطی بکند، ملتی که روزه می‌گیرد و شهادت را فخر خود می‌داند از این چیزها نمی‌ترسد.  
 
نماینده مردم تهران خطاب به مذاکره کنندگان هسته‌ای کشورمان تصریح کرد: به دست اندرکاران مذاکرات تذکر می‌دهم که اصلی ترین عامل پشتیبانی شما ملت ایران است که در همه دوره‌ها و عرصه‌های علی رغم همه کمبودها حضورش موجب شکست دشمنان شده است، لذا ملت را باید محرم بدانیم و آن چه را که طرف‌های مذاکره پیش از مذاکره با شما به دشمنان ملت ایران وعده آن را می‌دهند از ملت پنهان نکنید.
 
نماینده مردم تهران تاکید کرد: برخی از افراد به خود اجازه ندهند در مورد مسائلی که در حدود صلاحیت و اختیارشان نیست و طبق قانون اساسی باید به تصویب مجلس برسد، اظهارنظر کنند و توجه کنند که دیگر آن دوره‌ای که به واسطه نفوذ دلدادگان به بیگانگان در مجلس می‌شد پروتکل الحاقی را داوطلبانه و بدون اجازه مجلس به اجرا گذاشت گذشته است و سعی نکنند که وعده ریاست جمهور مبنی بر حفظ حرمت و جایگاه مجلس را بی سرانجام کنند.  
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات در پایان خطاب به مذاکره کنندگان هسته‌ای کشورمان خاطر نشان کرد: به همان اندازه که به طرف‌های مذاکره کننده اعتماد می‌کنید اگر پشتوانه عظیمی را که ملت برای شما فراهم کرده بشناسید همه مشکلات حل خواهد شد.

انتهاي پيام/

برچسب ها: کمیسیون ، آموزش ، تحقیقات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار