کارخانه: با نگاه ملی به کاله کمک کردیم/وضعیت تیم ما نگران کننده نیست

مصطفی کارخانه سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان گفت: در شرایط کنونی دو نفر از بازیکنان اصلی تیم ما از جمله علی نادی و ناصر رحیمی به عنوان یار قرضی در ترکیب تیم کاله حضور دارند.


 مصطفی کارخانه سرمربی تیم  والیبال باریج اسانس کاشان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران  اظهار داشت: در این مقطع که به شروع مسابقات لیگ برتر نزدیک می شویم هیچ باشگاهی حاضر نبود به تیم کاله که می خواست در مسابقات جام باشگاههای شرکت کند یار کمکی بدهد ولی ما با نگاه ملی این کار را کردیم.

وی ضمن اشاره به حضور موفق تیمش در مسابقات جام ورزش افزود: بازیهای جام ورزش فرصتی بود برای تیم ما که با 4 ملی پوش خود به مصاف حریفان برویم البته آنها فقط دو الی سه روز بود که در کنار دیگر هم تیمی های خود بازی  می کردند و هنوز به  آمادگی صد درصد نرسیده اند در حال حاضر باید بگویم تاکنون شش بازیکن  اصلی ما هنوز با یکدیگر تمرین نکرده اند.  

سرمربی تیم والیبال باریج اسانس کاشان در ادامه اظهار داشت: وضعیت ملی پوشان و تیم نگران کننده نیست نمی توانیم بگویم بازیکنان ملی خسته و یا والیبال  زده شده اند آنها برای رسیدن به شرایط مطلوب به منظور حضور در مسابقات  باشگاهی احتیاج به زمان دارم من با توجه به شرایط موجود از عملکرد آنها در طول رقابت های جام ورزش راضی هستم.

 کارخانه تصریح کرد: در مسابقات جام ورزش به هیچ عنوان نتایج برایم مهم نبود فقط همین که متوجه شدم نقاط ضعف و قوت تیم باریج اسانس درچه پست ها و چه تاکتیک هایی است برای من  بهترین نتیجه است.

وی گفت:  تیم باریج اسانس در سال جاری نسبت به فصل گذشته  بزرگتر شده است باید حواسمان باشد که مقابل حریفان  چه عملکردی داشته باشیم  که نتیجه خوبی بگیریم./آق
برچسب ها: مصطفی ، کارخانه ، سرمربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار