اردبیل /

حفظ و احترام به حقوق مردم زمینه ساز پاسداشت حقوق خدای متعال است

رئیس سازمان زندانهای کشور ضمن تاکید بر صیانت و حفظ حقوق مردم ، احترام به حقوق عامه مردم را زمینه ساز پاسداری از حق الله دانسته، افزود: طبق احادیث و روایات به ویژه سخنان گهر بار حضرت علی علیه السلام، خداوند متعال یکی از اسرار فلسفه وجودی انسان را در احترام به حقوق همدیگرقرار داده است.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران اردبیل / اسماعیلی با اشاره به اینکه نباید بین حقوق مردم، حقوق حاکمیت وحقوق کل جامعه تضاد ساختگی ایجاد شود، گفت: مسلما نگاه کارشناسی و هوشیارانه نسبت به هر کدام از آنها به ایجاد جامعه هماهنگ و همراه کمک نموده، بستر ساز امنیت و آرامش در جامعه خواهد بود.

رئیس سازمان زندانهای کشور یاد آور شد ، در جهان هستی همه انسانها حقوقی دارند، حتی محکومین و متهمین، وظیفه ما به ویژه در سازمان زندانها و بخشهای مختلف آن فراهم آوردن امکانات برای افرادی است که بنا به دلایلی در زندانها بسر می برند.

وی خاطرنشان کرد در مراودتمان بامردم هرگز نباید فراموش کنیم که همه مردم آفریده خدا هستند و شرع و وظیفه حکم می کنید تانسبت به خلق الله احساس مسولیت کنیم.

اسماعیلی با تشریح اینکه زندان عوارض مثبت و منفی برای محکومین به حبس دارد، گفت: بایستی درزندانها سعی شود نکات مثبت تاثیر گذار تقویت شود ودراین راستا آموزشهای اخلاقی ، حرفه آموزی ،سوادآموزی و...، بیش از پیش دراولویت برنامه ها قرار گیرد./س

برچسب ها: اردبیل ، احترام ، به ، حقوق ، مردم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.