سیدعلی ریاض در خصوص خدمات پزشکی ارائه شده از ابتدای شروع حج تمتع امسال تا ۲۸ مهرماه گفت: از ابتدای شروع حج تمتع ۲۸ هزار و ۳۳۹ خدمت به زائران ایرانی ارائه شده است.

به گزارش گروه اجتماعي باشگاه خبرنگاران ،‌ رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر  تصريح کرد :خدمات پزشکی ارائه شده شامل ۱۹ هزار و ۶۶۱ خدمت در مکه مکرمه و ۸ هزار و ۶۷۸ خدمت در مدینه منوره بوده است.
 
سیدعلی ریاض، با تاکید بر اینکه جمع کل ویزیت های تخصصی انجام شده در این بازه زمانی ۶ هزار و ۲۶۰ ویزیت بوده است افزود: از این تعداد ۴ هزار و ۶۲۶ ویزیت در مکه مکرمه و ۱۶۳۴ ویزیت در مدینه انجام شده است.
 
ارائه بیش از ۳ هزار خدمت پاراکلینیکی
 
رئیس مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر حدمات پاراکلینیکی ارائه شده به زائران را در مکه مکرمه ۲ هزار و ۷۲۲ خدمت و در مدینه ۶۵۲ خدمت اعلام و خاطر نشان کرد: یک هزار و ۹۸۴ خدمت سرپایی در این مدت در مکه مکرمه و ۸۰۶ خدمت سرپایی در مدینه منوره انجام شده است.  
 
بستری ۶۶ زائر در بیمارستان مکه
 
سید علی ریاض با اشاره به اینکه در حج تمتع امسال تا ۲۸ مهر ماه، ۶۰۷ نفر در مکه و ۱۴۴ نفر در مدینه بستری شده اند افزود: در حال حاضر ۶۶ نفر در بیمارستان مکه بستری می باشند . همچنین در حج تمتع امسال هفت نفر از زائران ایرانی در بیمارستان سعودی بستری شده اند. /

برچسب ها: خدمت ، پزشکی ، زائران ، حج ، تمتع
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار