مدیر عامل تراکتور سازی تبریز:

اتفاقات بازي با فولاد هدفمند بود / این حکم برای حرکات زشت پریرا تشویق محسوب مي‌شود

مدیر عامل تیم فوتبال تراکتور سازی در خصوص استعفایش گفت: من دیروز به صورت شفاهی استعفایم را به هیات مدیره اعلام کردم همچنین به آنها گفتم که به دنبال یک مدیر عامل جدید برای تیم باشند.

حمید زینی زاده مدیر عامل تیم فوتبال تراکتور سازی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: بر این اساس امروز  به صورت مکتوب استعفایم را تقدیم اعضای هیات مدیره می کنم.

زینی زاده در ادامه افزود: من بر اساس اعتراض به رویداد های اخیر که بر علیه ما اتفاق افتاد و حق ما در بازی با فولاد ضایع شده استعفا کردم.

مدیر عامل تیم فوتبال تراکتور سازی درباره کسر یک امتیاز به خاطر توهین هواداران تراکتور به داور مسابقه بیان کرد: هواداران ما موقعی دیدند که داور به اشتباه یک پنالتی به ضرر ما اعلام کرد و پریرا بازیکن فولاد بعد از گل حرکات ناشایستی مقابل آنها انجام داد طاقت نیاورده و شعارهایی بر علیه داور دادند.

 وی در ادامه اظهار داشت: پریرا بازیکن فولاد خوزستان با حرکت ناشایستش به هواداران و ملت آذربایجان اهانت کرد این بازیکن باید از لیگ ایران اخراج می شد نه فقط یک جلسه محروم شود، مسئولان انضباطی با این حکم صادره باعث تشویق حرکات ناشایست این بازیکن شدند.

زيني‌زاده بیان کرد: ما امروز اعتراض رسمی مان را به کمیته استیناف ارائه می دهیم تا با دفاعیات ما در حکم صادر شده تجدید نظر کنند.

 وی تصريح کرد: کمیته انضباطی بدون اینکه دفاعیات ما را بشنود حکم صادر کرده و ما نسبت به این حکم اعتراض داریم.


زینی زاده درباره نپذیرفتن استعفایش توسط اعضای هیات مدیره بیان کرد: به هر حال من اعتراضم نسبت به رأی صادره بر علیه تیم تراکتورسازی را با استعفایم اعلام کردم امیدوارم شخصي جایگزین من شود که تلاش بیشتری برای احقاق حقوق هواداران انجام دهد.

مدیر عامل تیم فوتبال تراکتور سازی ادامه داد: اين اعتراض نسبت به قضاوت، داوري و شيوه‌هايي که در ليگ برتر پيش گرفته شده است مخصوصا در مورد بازي اول و بازي آخر با فولاد خوزستان نمي‌دانم چرا با رفتار زشت بازيکن فولاد برخورد نشد و مسئولان در مقابل اين توهين به هواداران و سکوها سکوت کردند.

وی درباره متزلزل شدن باشگاه با استعفایش گفت: شايد استعفاي من دردي را دوا نکند، حداقل شوک وارد خواهد کرد و باشگاه نيز مي‌تواند از طريق مجراهاي ديگر پيگير موضوع شود و حداقل اين اقدام مثبت و همه متوجه خواهند شد به خاطر تيم استعفا دادم. خوشبختانه تیم تراکتورسازی دارای ساختار قوی است و بدون حضورم فعالیتش را به نحو احسن انجام می دهد.

وی درباره ضمانت اجرایی کسر یک امتیاز بیان کرد: باشگاه های پرطرفداری مثل استقلال، پرسپولیس و تراکتورسازی میلیون ها هوادار دارند که قابل مقایسه با دیگر تیم ها که در حدود 10 هزار طرفدار دارند نیستند.

مدیرعامل تراکتورسازی بیان کرد: به هر حال رسالت و مأموریت ما در باشگاه این است که باعث نشاط مردم شویم با این حکم ها نباید به هواداران استرس و فشار بیاوریم و مسئولان باید تغییر رویه دهند.

وي در بخشي ديگر از اظهاراتش بار ديگر به شادي بعد از گل پريرا اشاره کرد و گفت: به نظر بنده اتفاقات بازي با فولاد هدفمند بود، چراکه پنالتي گرفته شد و بعد آن حرکتي توهين آميز از طرف بازيکن فولاد شکل گرفت اصلا چرا اين اتفاقات پشت سرهم رخ داد. مسئولان بايد مديريت کنند ولي همه چيز را رها کردند.

مدیر عامل تیم فوتبال تراکتور سازی در پایان خاطرنشان کرد: مردم با عشق و علاقه به استادیوم ها مي آیند اما مسئولان با احکام صادره باعث خالی شدن استادیوم ها می شوند، خالی شدن استادیوم ها هم به نفع رقبای خارجی ما است که فدراسیون فوتبال باید در این امر هوشیار عمل کند.

پايان متن/آق

برچسب ها: حکم ، زشت ، حرکات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۵
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۲۲ ۰۱ آبان ۱۳۹۲
چرا نظری که بر خلاف میلتان است را تایید نمی کنید؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
امید
۱۱:۲۶ ۳۰ مهر ۱۳۹۲
امیدوارم دیگه این چیزا را تو ورزشگاهها نبینیم
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
به نظر مافارسها آذربایجان راازایران نمی دانند اگرمی دانستند این همه به مردم شهرهای دیکراجازه نمیداننداین همه فحاشی به ملت ترک زبان بکنند
Germany
ناشناس
۱۷:۳۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
من نه اهوازيم نه تبريزي اما بعنوان يك تماشاچي بيطرف كه از تلويزيون شاهد بازي بودم واقعا از نحوه گزارش گزارشگر تبريزي متعجب شدم اين آقا با اين كه ميدانست اين بازي از شبكه خوزستان در حال پخش است بيشترين توهينها را به بازيكنان فولاد روا داشت از صداوسيما ميخواهم به استانها متذكر شوند كه به اينگونه گزارشگرهايي اجازه گزارش ندهند
United States of America
صمد
۱۷:۲۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
تيمي در ميانه جدول، سالیانه نزديك به 10 ميليارد تومان هزينه ميكند تا در پایان فصل،حدود 40 امتياز جمع آوري كند.
10 ميليارد تومان تقسيم 40 ميشود 250 ميليون تومان.
يعني هر يك امتياز 250 ميليون تومان ارزش دارد.
پس وقتي داور بازي اشتباه ميكند و دو امتياز مسلم به تيم ضربه ميزند، ارزش ریالی این دو امتياز، ميشود 500 ميليون تومان!
با اشتباه مسلم داوري جو ورزشگاه به هم ميخورد، كميته انضباطي 1 امتياز كسر ميكند، يعني مجموعا ميشود 750 ميليون تومان ضرر!!!
پس باشگاهي ميتواند با 4 داور براي يك فصل قراداد ببند، به هر كدام 187 ميليون پول بدهد، بگويد در طول يك فصل هر موقع قاضي بازي تيم ما بوديد "غش" كنيد!!! (داور در طول يك فصل پول خوبي از فدراسيون بگيرد به 15 ميليون نميرسد؛ چند سال بايد داوري كند تا بتواند 187 ميليون كاسب بشود؟...).
اين مبلغ براي تيم ميانه جدول است؛ 4 تيم بالاي جدول كه براي قهرماني رقابت ميكنن مبلغش بيش اين است...
با اين حساب آيا اشتباه داوران جزئي از فوتبال است يا؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۴:۲۲ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
به عقیده بنده مسئولین فدراسیون خود با رواج یک نظر من درآوردی که : «اشتباه داوری جزئی از بازی فوتبال است» به گسترش حواشی و اتفاقات بعد از بازی دامن میزنند. پیشنهاد بنده به این عزیزان دست اندرکار در فدراسیون این است که مسئولین محترم در توجیه اشتباهات داوری تجدید نظر کرده و بگویند : « بازی فوتبال جزئی از اشباهات داوری است !!!!!!!! » تا شاید خیال همه اهالی فوتبال راحت شده و تمام حرف و حدیث ها به پایان برسد.
خواهش میکنم در مورد این پیشنهاد فکر کنید.
Iran (Islamic Republic of)
عبداله
۱۴:۲۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
به نظر می رسد اقای زینی زاده فراموش کرده که آذربایجان جزئی از خاک مقدس ج.ا.ا و مردم شریف و غیور آذربایجان نیز در زمره ملت بزرگ ایران می باشند , بهتراست آقای مدیرعامل در اظهاراتشان تامل بیشتری داشته باشند تا رنگ و بوی سیاسی و ناسیونالیستی پیدا نکند.
Iran (Islamic Republic of)
کریم
۱۴:۱۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
مرگ بر دشمنان آذربایجان
-
ناشناس
۱۳:۱۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
این آقای زینی زاده خیلی سخت گرفته. اولا پریرا ایرانی نیست و از فرهنگ ایران آگاهی کافی ندارد و ثانیا قرار دادن توپ زیر پیراهن را خیلی از بازیکنان ایرانی از جمله آقای نکونام هم قبلا انجام داده اند. ولی ایشان هم باید پاسخگوی اتفاقات فرود گاه تبریز و مشکلات بوجود آمده برای تیم فولاد باشد. چرا که اینقدر این تیم خسته و کوفته شده که 2 روز تمرینات را تعطیل کرده . این هفته هم قرار است با استقلال تهران بازی کند. به نظر می رسد آقای زینی زاده که این هفته تیمش با استقلال اهواز بازی دارد می خواهد قبل از درمان , پیشگیری را شروع کند چون می داند این هفته در اهواز جو سنگینی علیه آن ها وجود دارد. در ضمن آذربایجان جزیی از ملت ایران است نه اینکه خود یک ملت جداگانه باشد.
United States of America
علی
۱۶:۵۵ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
متاسفم شما که اطلاع کافی ندارید اضهار نطر میکنید اتفاق فرودگاه ورزشی نیست چون فرودگاه مال باشگاه نیست که عمدی چنین کاری بکند.مساله برتاب توب به سمت تماشاگر است نه گذاشتن زیر بیراهن بعد تراکتور خیلی قوی تر از این حرفاست از استقلال خوزستان بترسد کل تماشاگران اهوازی بیان چند نفرن 2000 یا 3000؟جا نمیشه که!!!!
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۱۲:۱۰ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
مشکل ما اینه که باشگاه تراکتور حرفه ایی به موضوع نگاه نمیکنه!همین تیم داوری توی باخت فولاد در مقابل سپاهان و پیروزی وظیفه قضاوت رو داشت! اما فولادی ها به تصمیم کمیته داوران احترام گذاشتن!
شعارهای تماشاگران و گزارش گزارشگر تبریزی دلیل قاطعی بر این بود که میخواستن برای فولاد حاشیه درست کنن!!!
بازیکن فولاد هم به سبک برزیلی شادی کرد!
آقای فرکی هم در مصاحبه بعد بازی عذر خواهی کرد اما دیدین که حداقل 8 سوال خبرنگاران تبریزی در مورد همین موضوع بود که نشانه ضعف آنها را نشان میداد!!اما آقای زینی زاده با ایجاد حواشی فقط به تیم خود ضرر میزند!سخنان آقای دهکردی بسیار حرفه ایی و منطقی و با کمال احترام بود!
Iran (Islamic Republic of)
رامین
۱۳:۱۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
باشگاه تراکتورهم خودش حرفه ایه،هم تماشاگرانش،هم اینکه حرفه ای به موضوع نگاه میکنه.مابا تیم داوری قبل ازاین بازی کاری نداریم،فقظ میدونیم که این بازی فوق العاده ضعیف کار کرد.شعارهای تماشاگران و گزارشگر باتعصب هم دلیل این مدعاست.حاشیه ی اصلی برای تراکتور درست شد نه فولاد.بازیکن فولاد هم باید بدونه که اینجا ایرانه و به سبک برزیلی شادی نکنه،شاید یه بازیکن آفریقایی آوردیم که میخواد یه جور دیگه خوشحالی کنه،اونوقت باید اجازه بدیم؟چرا توپ رو به سمت تماشاگرا شوت کرد؟توی ایران یه همچین خوشحالی نداریم.
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۱۴:۵۸ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
ببین برادر، تراکتور از زمانی که شما متولد نشده بودین حرفه ای بوده.اشتباهه داوری اگه یک مورد باشه حق داری این حرف رو بزنی ولی از زمانیکه تراکتور به لیگ برتر اومده حداقل 6 بار داور به ضررش (که باعثه از دست رفتن امتیازش شده)سوت زده.لطفا عادلانه قضاوت کنید.
United States of America
محمد
۱۶:۴۹ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
این نشان از ضعف شما داره که به تیمی که تماشاگر میلیونی و ساختار حرفه ای و 2سال مقام دومی و نماینده اسیا هست میگید حرفه ای فکر نمیکنهو حرکت تماشاگران تبریزی هم خوب بود اگر این اتفاق در جای دیگری می افتاد ورزشگاه منفجر میشد ولی تماشاگران تبریزی به لفظ اکتفا کردند.گزارشگر بازی هم از حق دفاع میکرد
Iran (Islamic Republic of)
تبریزوطن
۱۰:۵۱ ۲۹ مهر ۱۳۹۲
بنظرم حق با آقای زینی زاده است با این حکم حساب شده کمیته انضباطی نباید از داوران ضعیف و دردسر ساز حمایت کند ضمنا اخراج بازیکن خارجی که درکشور ما به ملت ما توهین میکند کمترین عمل است او باید دادگاهي شود.
آخرین اخبار