گشت و گذاري در ارسباران

مجموعه مستند " ارسباران " براي علاقه‌مندان به سنن و آداب و رسوم اقوام ايراني به آذري ترجمه شده است و از شبكه سحر پخش خواهد شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي رسانه ملي،  مستند روايي " ارسباران " به معرفي جغرافيايي و تاريخي منطقه ارسباران و سنن، آداب و رسوم، فرهنگ و ويژگي‌هاي اخلاقي مردم اين منطقه مي‌پردازد . موضوعاتي چون راه‌ها، كوه‌ها، آب‌ها، چشمه‌ها، صنايع دستي، جنگل‌ها و رسوم مردم اين منطقه در اين مستند بررسي مي‌شود .
 
كارگرداني اين مجموعه كه در سيماي مركز استان آذربايجان شرقي توليد شد بر عهده يونس مقدم بوده و سالار حيدرنژاد طراح و تهيه كننده " ارسباران " است. مجموعه مستند روايي " ارسباران " به سرپرستي عاطفه خالدي براي پخش از سيماي آذري اين شبكه به آذري دوبله شده است .مجيد علي اف ترجمه متون " ارسباران " را برعهده داشته و النور باغيش اف ويراستاري را به پايان رسانده است. منيژه شب خيز گوينده اين مستند و محسن ترابي صدابردار اين مجموعه است.
 
مجموعه مستند " ارسباران " در 10 قسمت 18 دقيقه‌اي از دوشنبه 29مهر از ساعت 15:45 به وقت تهران از سيماي آذري شبكه بين المللي سحر به روي آنتن خواهد رفت./ص

انتهاي پيام
برچسب ها: ارسباران ، مستند ، سنن ، آداب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار