مروری بر مهمترين اخبار "سیاسی" دوشنبه

مهم ترین عناوین خبری گروه "سیاسی" که در روز دوشنبه منتشر شده است موضوعاتي چون: روابط پارلماني ايران و اروپا فعال مي‌شود ، وزير پيشنهادي علوم فردا به كميسيون آموزش و تحقيقات مي‌رود ، حوزه علميه ولايت افتتاح مي‌شود و.... است

مهمترین عناوین خبری گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران به انتخاب سردبیر مجله شبانه به شرح زیر است:

روابط پارلماني ايران و اروپا فعال مي‌شود

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1392/7/29/1652688_142.jpg

 رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: هيئت پارلماني اروپا حقوق هسته‌اي صلح‌آميز ايران را قبول داشتند و اميدوار بودند در مذاكرات آينده وضعيت هسته‌اي ايران به سرانجام برسد.

اهدای یک نمونه واقعی از پهپاد "اسکن ایگل" ساخت سپاه پاسداران به روسیه
 فرمانده نیروی هوافضای سپاه با اعلام خبر اهدای یک نمونه واقعی از پهپاد "اسکن ایگل" ساخت سپاه پاسداران به روسیه گفت: پهپاد ساخته شده توسط سپاه نماد بخشی از توانمندی فنی و تکنیکی ایران اسلامی است که امروز یک نمونه واقعی از آنرا به عنوان هدیه به سرلشکر ویکتور نیکولایویچ بوندرف و مردم روسیه تقدیم کردیم.

حضور ایران در ژنو 2 به دستور کار این جلسه بستگی دارد/ باید مجلس موسسان قانون اساسی سوریه تشکیل شود
 مدیرکل امور بین‌الملل مجلس با بیان اینکه آتش‌بس اولین گام حل بحران سوريه است، گفت: حضور ایران در ژنو 2 به دستور کار این جلسه بستگی دارد و ایران در صورت حضور، سیاست‌های قبلی خود را دنبال می‌کند.

رئيس مجلس غنا عصر امروز با لاريجاني ديدار و گفتگو مي‌کند
 مدیرکل امور بین‌الملل مجلس شورای اسلامی گفت: "ادواردو آجاهو" رئيس مجلس غنا عصر امروز با رئيس مجلس شوراي اسلامي ديدار و گفتگو مي‌کند.

ضرورت تسريع در انجام پروژه‌هاي نيمه تمام دانشگاه / اهداف و برنامه‌هاي دانشگاه آّزاد در راستاي اجراي فرامين رهبري است

 معاون عمرانی دانشگاه آزاد از پروژه‌های بهره‌برداری شده و در دست احداث این دانشگاه بازدید کرد.

تمام آنچه که در مذاکرات ژنو گذشت

 معاون امور حقوقی و بین‌المللی وزارت امور خارجه با اشاره به امکان رسیدن به جمع‌بندی در مذاکرات ایران و 1+5 طی 6 ماه تا یک سال در صورت ادامه جدیت در مذاکرات آتی، تأکید کرد که باید سند مکتوبی بین ایران و 6 کشور برای روشن کردن کل مسیر امضاء شود.

روابط پارلماني ايران و اروپا فعال مي‌شود
 رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس گفت: هيئت پارلماني اروپا حقوق هسته‌اي صلح‌آميز ايران را قبول داشتند و اميدوار بودند در مذاكرات آينده وضعيت هسته‌اي ايران به سرانجام برسد.

وزير پيشنهادي علوم فردا به كميسيون آموزش و تحقيقات مي‌رود

سخنگوي كميسيون آموزش و تحقيقات مجلس گفت: "رضا فرجي‌دانا" وزير پيشنهادي وزارت علوم و تحقيقات به منظور تشريح برنامه‌هاي خود، فردا به كميسيون آموزش مي‌رود.

حوزه علميه ولايت افتتاح مي‌شود

 افتتاح حوزه علميه "ولايت" ويژه دانشجويان رشته حقوق و قضاي اسلامي با حضور حجت‌الاسلام والمسلمين مصطفي پورمحمدي صورت مي‌گيرد.

دیدار فرمانده نیروی هوایی روسیه با سردار حاجی‌زاده
فرمانده نیروی هوایی روسیه، امروز با فرمانده نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، دیدار و گفتگو خواهد کرد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار