در هشتمین دوره طرح ملی "ایران مرز پرگهر"؛

"جهاد دانشگاهی" استان البرز واحد برتر معرفی شد

مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران با اهدای لوح سپاس از معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز به عنوان واحد برتر در برگزاری هشتمین دوره طرح ملی "ایران مرز پرگهر" تقدیر نمود.

به گزارش گروه علمي باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی استان البرز، در اختتامیه هشتمین دوره طرح ملی "ایران مرز پرگهر" که طی مراسمی در جزیره ابوموسی برگزار شد، مرکز گردشگری علمی - فرهنگی دانشجویان ایران با اهدای لوح سپاس، از معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد استان البرز به عنوان واحد برتر در هشتمین دوره طرح ملی "ایران مرز پرگهر" تقدیر نمود.

گفتنی است در هشتمین دوره ایران مرز پرگهر، قریب به 20 اردوی علمی فرهنگی از سوی معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی استان البرز برگزار شده است که بیش از 700 تن از دانشجویان استان البرز مراکز صنعتی، میراث و پروژه‌های ملی بازدید کردند.

پژوهشگاه فناوری های نوین علوم زیستی ابن سینا، شرکت خودروسازی سایپا، موسسه تحقیقات واکسن و سرم سازی رازی، برج میلاد، شرکت خودروسازی پارس خودرو، شرکت مپنا، شرکت زرماکارون، شرکت ایران فریمکو، مجلس شورای اسلامی، مجموعه‌ی کاخ گلستان، چاپخانه صبا، شرکت ماهان صنعت و باغ پرندگان از جمله مراکز و پروژه‌های مورد بازدید در این دوره بوده است.

طرح ملی ایران مرز پرگهر از سال 1384 به منظور آشنایی با طرح‌ها و پروژه‌های بزرگ ملی و دستاوردهای انقلاب اسلامی با هدف تقویت روحیه خودباوری و تحقق شعار "ما می‌توانیم" در بین دانشجویان و دانشگاهیان در سراسر کشور آغاز شد که طی آن دانشجویان از پروژه‌های ملی و توانمندیهای صنعتی، اقتصادی، علمی - آموزشی و مواریث تمدنی کشور بازدید نمودند و نهمين دوره این طرح از مهرماه 1392 آغاز شده و تا پایان شهريور 1393 ادامه دارد. 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار