جشنواره تسنیم با معرفی و تقدیر از نفرات برتر این جشنواره به کار خود در منطقه 19 پایان داد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، حجت الاسلام رسول جوادی معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه در مراسم اختتامیه این جشنواره که در آستانه عید سعید غدیر برگزار شد، ضمن ارج نهادن به زحمات مشارکت جویان اجتماعی و مجریان طرح در بهره برداری از پتانسیل های منطقه گفت: منطقه 19 استعدادهای بالقوه و بالفعل زیادی دارد که مصداق آنها طرحهای برگزیده و قابل تقدیر در جشنواره تسنیم هستند.
 
وی تصریح کرد: نگاه جشنواره تسنیم به عمق حضور بانوان در فعالیتهای اجتماعی است که حضورشان مانند چشمه ای جوشان مایه برکت و به ثمر نشستن فعالیتهای اجتماعی است.
 
جوادی با اشاره به تأکید شهردار منطقه به تعمیق این فعالیتها گفت: منطقه 19 مشارکت بالایی در مسائل فرهنگی، سیاسی و اجتماعی دارد و بانوان منطقه نیز پیشتازان این مشارکت ها هستند.
 
به گفته معاون شهردار از 57 پروژه ارسال شده به دبیرخانه، 13 پروژه انتخاب و از بین آنها نیز 5 پروژه در سطح شهر تهران به عنوان برترین انتخاب شدند که طی مراسمی در برج میلاد تهران از صاحبان آنها تقدیر خواهد شد.
 
در این مراسم مهندس قراچورلو قائم مقام شهردار منطقه نیز حضور یافت و ضمن تشکر از فعالیتها و خدمات صورت گرفته برای پیشبرد این جشنواره، ابراز امیدواری کرد که منطقه 19 با اجرای چنین طرح هایی در منطقه و استفاده از فضای موجود محلات در جشنواره های بعدی نیز حضور پررنگی داشته باشد.
 
در پایان این مراسم از دست اندرکاران و مجریان طرح تسنیم و صاحبان برترین اثرها با اهدای لوح تقدیر شد.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار