"هومن سيدي" در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

نمايش "روايت ناتمام يك فصل معلق" راوی دغدغه ها

نمايش "روايت ناتمام يك فصل معلق" بعنوان روايت كننده مسائل اجتماعي و ملموس، بخشي از دغدغه هاي مخاطب محسوب مي شود.

"هومن سيدي"، كارگردان و بازيگر نمايش "روايت ناتمام يك فصل معلق" در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر باشگاه خبرنگاران گفت: نمايش "روايت ناتمام يك فصل معلق" در فضاي كاملي روايت مي شود، به طوري كه بيان مسائل اجتماعي و ملموس، بخشي از دغدغه هاي مخاطب محسوب مي شود و در اين صورت تماشاگران با اثر نمايش ارتباط برقرار مي كنند.

سيدي، ادامه داد: بازيگران در اين نمايش به بهترين وجه نقش خود را ايفا كرده اند و ياري و همراهي حبيب رضايي مشاور كارگردان اين نمايش، كمك بسزايي به پيشرفت كار كرده است، به طوري كه كاري فراتر از يك مشاور كاگردان انجام شد.

وي ادامه داد: حبيب رضايي با نظرات خود منجر به پيشرفت اثر شد چرا كه من درگير پروژه هاي ديگري بودم و نياز بود كسي چون حبيب رضايي بر نمايش نظارت داشته باشد و كاستي را به ما گوشزد كند.

اين كارگردان تئاتر خاطرنشان كرد: در ابتدا براي طراحي صحنه، صحنه وسيع تري را در نظر داشتيم اما با توجه به شرايط سالن، محدوديت را در نظر گرفتم و تغييراتي در طراحي صحنه به وقوع پيوست.

لازم به ذكر است، اين نمايش با بازي علي سرابي، باران كوثري، هومن سيدي، آزاده صمدي، نويد محمدزاده، مهدي صباغي به روي صحنه مي رود. دوره اين نمايش تا 22 آبان 1392 در ساعت هاي 16:45 و 18 به مدت 60 دقيقه در سالن حافظ اجرا مي شود./ص

انتهاي پيام

برچسب ها: نمایش ، هومن سیدی ، تئاتر
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار