102 قطعه باغ در شمال تهران نیازمند تملک

دبیر شورایاری منطقه 1 تهران در پانزدهمین جلسه علنی شورای شهر تهران به ارائه گزارش پرداخت و گفت: 102 قطعه باغ در شمال تهران نیازمند تملک است.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ؛ در پانزدهمین جلسه علنی از چهارمین دوره شورای اسلامی شهر تهران و در دستور اول جلسه این شورا سید مهدی اعرابی دبیر شورایاری منطقه 1 تهران در خصوص عملکرد، مشکلات و پیشنهادات شوار یاری منطقه 1 تهران پرداخت.

بر اساس این گزارش اعرابی با اشاره به ویژگیهای منطقه گفت: یکسری خانه ها در شمال تهران وجود دارد که باید تبدیل به موزه یا مراکز فرهنگی شوند.

وی افزود: ازجمله می توان به تبدیل خانه سیمین دانشور و جلال آل احمد به خانه ادبیات، خانه انتظامی،‌به خانه تئاتر و خانه نیما یوشیج به خانه شعر اشاره کردو  خانه های بسیار دیگری که می توان برشمرد.

دبیر شورایاری منطقه 1 تهران اظهار داشت: تا کنون برخی از این موارد انجام شده اما بسیاری دیگری نیز وجود دارند که نیازمند بودجه است تا خریداری و تملک شود.

وی با اشاره به سرانه پائین  ورزشی در منطقه یک تهران افزود: سرانه ورزشی در منطقه 1 بسیار پائین است همچنین در مناطق دیگر نیز متاسفانه به همین شکل پائین است.

وی افزود: 102قطعه باغ بزرگ در شمیران وجود دارد که با تخصیص اعتبار 340 میلیاردی سال گذشته 8 عدد آن تملک شده و 11 عدد باید امسال انجام شود.

اعرابی با تاکید بر ساماندهی کامل رود دره ها خاطر نشان کرد: ضروری است وضعیت رود دره ها ساماندهی شود و همچنین به ارائه گزارشی از سرانه های منطقه، تقویت ساخت و ساز و نیازهای پیش روی شمال تهران در زمینه حمل و نقل و خدمات شهری پرداخت.

برچسب ها: خانه ، نیما ، دانشور
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار