برای گوشی های اندرویدی؛

از اطلاعات تلفن همراه خود مراقبت کنید+ دانلود نرم افزار

اگر نگران امنیت فایل های موجود در تلفن همراه هوشمند خود هستید و دوست دارید بر روی آن ها رمز عبور قرار دهید، نرم افزار File Locker را دانلود کنید.

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ File Locker یک نرم افزار حرفه ای در زمینه محافظت از اطلاعات و فایل های موجود در گوشی های هوشمند اندرویدی است که می تواند امنیت فایل های موجود در تلفن همراه شما را تضمین کند و از دزدی آن ها جلوگیری کند. برای محافظت از فایل های شخصی تان فقط کافی است نرم افزار را بر روی گوشی خود نصب کنید و بر روی فایل های مورد نظرتان رمز عبور قرار دهید، در ضمن شما می توانید به صورت انفرادی و گروهی از اطلاعات خود محافظت کنید. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: امکان رمز گذاری به صورت انفرادی و گروهی بر روی فایل ها و امکان اسکن خودکار فایل ها اشاره نمود.


عکس هایی از نمایه نرم افزار:

 



قابل اجرا در اندروید 2.2 و بالاتر
حجم نر افزار: 200 کیلوبایت


دریچه فناوری اطلاعات در شبکه های اجتماعی

          


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
صنم
۱۰:۵۹ ۰۳ آبان ۱۳۹۲
سلام وخسته نباشد
من یه گوشی xperia arc sدارم .میشه منو راهنمایی کنید چطور میتونم تنظیمات GPRSاونو انجام بدم تا به اینترنت متصل بشم. خیلی خیلی خیلی ممنون
Iran (Islamic Republic of)
محمدمحمدی خوجین
۱۴:۰۳ ۰۳ آبان ۱۳۹۲
سلام. اگر از سیم کارت ایرانسل استفاده #6*3*140* و اگر از همراه اول استفاده می کنید یک پیام به 8080 بدید تا راهنمایی تون کنن.

محمدمحمدی خوجین خبرنگار باشگاه خبرنگاران
آخرین اخبار