عصر روز گذشته مساحتي از زمين به دليل گودبرادري غير اصولي در بلوار هاشميه مشهد دچار نشست شد.

مدیر حوزه یک عملیات آتش نشانی شهر مشهد درگفتگو با خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران؛ گفت: عصر روز گذشته به ستاد فرماندهی آتش نشانی مشهد اطلاع داده شده کف خیابانی در بلوار هاشمیه مشهد دچار نشست شده که این نشست سبب ایجاد حفره ای عظیم در منطقه گردیده است.

وي افزود: در پی این اطلاع ستاد فرماندهی آتش نشانی گروههای نجات ایستگاه 25 را به محل اعزام که پس از حضور امدادگران آتش نشانی در محل این نیروها با توجه به شدت حادثه و ترکیدگی خطوط آب و گاز و قطع جریان برق درخواست حضور فوری نیروهای امدادی اتفاقات آب، برق و گاز را در محل نمودند.

رضایی افزود:  با توجه به بازدید گروه‌های نجات آتش نشانی از محل و منازل مجاور یک برج مرتفع 50 واحدی به سبب نزدیکی به محل حادثه و خطر آفرین بودن برای ساکنان آن دستور تخلیه بخشی از این برج به ساکنان داده شد.

این مقام مسئول در آتش نشانی مشهد افزود: 28 واحد مسکونی در این برج با توجه به مشرف بودن به محل نشست زمین تخلیه و از ساکنان درخواست شد تا 24 ساعت آینده به هیچ عنوان وارد منازل خود نشوند.

شایان ذکر است؛ عملیات رفع موقتی انشعابات ( آب، برق، گاز) که در طی این حادثه دچار خسارت گردیده توسط نیروهای امدادی انجام شد.

شایان ذکر است سال گذشته نیز این مکان دچار ریزش شده بود که در پی آن یک خودرو دچار خسارت شدید گردید البته خوشبختانه به کسی آسیبی نرسید.











انتهاي پيام/
برچسب ها: خطر ، ریزش ، نشست ، زمین ، حوادث ، آتش نشان ، مشهد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۱
Iran (Islamic Republic of)
زری
۱۵:۵۰ ۱۴ اسفند ۱۳۹۲
اقا ما یه خونه اپارتمان داریم...
هاشمیه 3 چند سال ساخت.فروش توافقی.


لطفا تایید کن اقای مدیر