قم/

مایلی‌کهن از همراهی صبا برابر مس محروم شد / تلاش صبا برای دوری از خطر سقوط

سرمربی تیم فوتبال صبای قم با رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال از همراهی تیمش در آخرین بازی خانگی دور رفت لیگ برتر فوتبال محروم شد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران قم، تیم فوتبال صبای‌ قم در آخرین بازی داخل خانه خود در مسابقات سیزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در حالی باید روز پنجشنبه هفته جاری به مصاف تیم مس کرمان برود که نمی‌تواند محمد مایلی‌کهن را روی نیمکت خود داشته باشد.

مایلی‌کهن به دلیل اظهارات اخیرش در خصوص سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران و همچنین اتفاقات بازی صبای قم در مقابل پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به یک جلسه محرومیت و 10 میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شده است.

سیزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از پنجشنبه هفته جاری با برگزاری سه مسابقه از هفته چهاردهم نیم فصل نخست ادامه خواهد یافت و طی آن تیم فوتبال صبای قم در دیداری حساس در خانه باید تلاش کند بدون حضور محمد مایلی‌کهن بر روی نیمکت خود از تیم آخر جدول امتیاز بگیرد.

صبا در این دیدار محکوم به کسب پیروزی است چراکه از یک سو موقعیت محمد مایلی‌کهن در این تیم به خطر افتاده و از سوی دیگر این نیاز شدید صبا نشان می‌دهد صبا به دلایل مختلف و بر خلاف فصول قبل که حتی پدیده لیگ برتر هم بود امسال مسیر را اشتباه می‌رود چراکه صبا در 13 مسابقه 6 بار باخته و در حال حاضر با تیم چهاردهم جدول تنها سه امتیاز فاصله دارد.

شاگردان محمد مایلی‌کهن در تیم فوتبال صبای قم در حالی که در این دیدار در مقابل دیدگان تماشاگران قمی حاضر در ورزشگاه یادگار امام قم بازی می‌کنند باید تلاش خود را به کار بگیرند و با ایجاد موقعیت‌های مناسب گلزنی و استفاده مفید از آن‌ها سعی در کسب پیروزی داشته باشند.

این در حالی است که صبایی‌ها در هفته‌های اخیر در کار گل‌زنی ناکام بوده‌اند و چنانچه محمد مایلی‌کهن چاره‌ای برای برون رفت از این شرایط را نیندیشیده باشد قطعاً حتی در دیدار با ضعیف‌ترین تیم لیگ امسال یعنی مس کرمان نیز روند نتایج ضعیف صبا در لیگ برتر باز هم ادامه یافت.

تیم فوتبال صبای قم هم‌اکنون 15 امتیازی است و به غیر از دیدار هفته چهاردهم که از ساعت 15:30 عصر پنجشنبه دوم آبان‌ماه در ورزشگاه یادگار امام قم در مقابل تیم انتهای جدولی مس کرمان برگزار می‌کند، در هفته پایانی نیم فصل نخست لیگ سیزدهم نیز روز هفدهم آبان‌ماه در ورزشگاه انقلاب کرج به مصاف تیم سایپای البرز خواهد رفت./س

برچسب ها: قم ، مایلی ، کهن ، همراهی ، صبا ، مس ، محروم
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.