نظری افشار: ارومی ها از شرایطم باخبرند

فرهاد نظری افشار، دریافت کننده فصل گذشته تیم واليبال متین ورامین برای حضور در لیگ برتر امسال با تیم شهرداری ارومیه وارد مذاکره شده است.

فرهاد نظری افشار در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: پس از پایان رقابتهای لیگ برتر فصل گذشته چون از ناحیه کتف مصدومیت کهنه داشتم برای رسیدن به شرایط مطلوب و بهبودی کامل مورد عمل جراحی قرار گرفتم.

دریافت کننده اسبق تیم ملی والیبال کشورمان تصریح کرد: مدتهاست که از زمان عملم می گذرد و تمریناتم را آغاز کرده ام خوشبختانه از نظر جسمانی هیچ مشکلی ندارم و برای رسیدن به آمادگی صد در صد تمریناتم را دنبال می کنم .

وی گفت : پیش از مذاکره با باشگاه شهرداری اورمیه به مسئولان این مجموعه وضیعتم را شرح داده ام. با توجه به آن مسابقات لیگ برتر پس از چهار هفته به مدت 20 روز به منظور تیم ملی در مسابقات جهانی بین قاره ای تعطیل می شود در این مدت من می توانم خود را به اوج آمادگی برسانم .

دریافت کننده اسبق ملی والیبال درادامه گفت: مسئولان شهرداری اورمیه شرایطم را می دانند من می توانم از همان ابتدای مسابقات به کتفم فشار زیادی را وارد کنم ، چون نمی خواهم دوباره مصدوم شوم.

پايان متن/مح
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار