درگيري مرگبار در درياي خليج فارس/قاتلان نگهبان محيط زيست دستگير شد

جانشین فرماندهی دریابانی استان بوشهر گفت: عاملان شهادت مامور یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات بوشهر که در نزدیکی سواحل دیر به شهادت رسیده بود، دستگیر شدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ عبدالرحیم اسکندری اظهار کرد: حسن زمانی مامور یگان حفاظت منابع آبزیان شیلات استان بوشهر، حین انجام وظیفه در مقابله با صیادان متخلف که در 12 مایلی جنوب غربی بندر دیر در حال صید غیرمجاز بودند، به درجه رفیع شهادت نائل آمد و آنها با انداختن جسد شهید زمانی به درون آب و بر جای گذاشتن تور صیادی خود از محل درگیری متواری شدند.
 
وی ادامه داد: ماموران دریابانی پایگاه بوشهر پس از کسب خبر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و تحقیقات خود را برای شناسایی و دستگیری عاملان قتل شهید زمانی آغاز کردند.
 
جانشین فرماندهی دریابانی استان بوشهر افزود: ماموران پاسگاه شماره یک بوشهر متشکل از دو اکیپ عملیاتی با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق شدند پس از 24 ساعت از وقوع این حادثه، سه نفر را به اتهام قتل شهید زمانی در دو مایلی آب‌های بوشهر شناسایی و دستگیر کنند.
 
اسکندری گفت: متهمان در تحقیقات پلیسی به جرم خود اعتراف کردند و پس از تشکیل پرونده تحویل پلیس آگاهی انتظامی استان بوشهر شدند.

انتهاي پيام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار