توصيه رئیس بیمارستان مدینه مرکز پزشکی حج هلال احمر ایران :

حجاج از روبوسی‌های مکرر خودداری کنند

رئیس بیمارستان مدینه مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران از بازگشت حجاج کشورمان بدون هیچ بیماری به میهن خبر داد .

به گزارش خبرنگار اجتماعي باشگاه خبرنگاران ، حجت الله روستا رئیس بیمارستان مدینه مرکز پزشکی حج هلال احمر ایران ، در تشریح آخرین وضعیت سلامت حجاج کشورمان در عربستان علی الخصوص حجاج مستقر در شهر مدینه اظهار داشت: وضعیت سلامت حجاج کشورمان در حال حاضر بسیار خوب است و زائران کشورمان در سلامت کامل بسر می‌برند، تیم پزشکی حج و زیارت هلال احمر نیز از ۱۳ ذی الحجه مجدداً بعد از مراسم عرفه وارد شهر مدینه شدند و از ۱۴ ذی الحجه نیز حجاج وارد مدینه شدند .  
   
وی درباره تعداد بستری‌های کنونی حجاج کشورمان در بیمارستان مدینه مرکز پزشکی حج هلال احمر ایران افزود: در حال حاضر ۲ نفر تحت بستری هستند که بیماری‌شان نیز به دلیل عفونت‌های ریوی است ولی مشکل خاصی وجود ندارد .  
   
روستا درباره ورود حجاج کشورمان به میهن و اینکه آیا باید مراقبت‌های خاصی برای ورود حجاج به کشور صورت پذیرد، ادامه داد: خوشبختانه وضعیت جسمی حجاج کشورمان بسیار مساعد است و حجاج کشورمان بدون هیچ بیماری به میهن باز می‌گردند .  
   
رئیس بیمارستان مدینه مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر ایران در توصیه بهداشتی به حجاج ادامه داد: بیشترین توصیه ما رعایت بهداشت فردی است و حتی المقدور نیز حجاج از روبوسی‌های مکرر خودداری کنند .  
   
وی درباره چگونگی تغییرات جسمی حجاج به محض ورود به ایران با توجه به تغییرات آب و هوایی خاطرنشان کرد: مهمترین مسئله در این مواقع کاهش دمای هوا است که باید حجاج به این مسئله بیشتر توجه کنند و باید حجاج به زمان استراحت خودشان نیز توجه ویژه ای داشته باشند./
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار