فرامرزی: دو بازی آینده اهمیت زیادی برای ما دارد

مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان گفت: حاشیه‌های به وجود آمده پیرامون محرم نویدکیا تنها سوءتفاهم و شیطنت عده‌ای بود و این اتفاقات همه برطرف شده و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران، محمد فرامرزی با اشاره به شرایط تیم فوتبال فولاد مبارکه  سپاهان برای دیدار با ملوان بندر انزلی اظهار داشت: تیم ما در حال حاضر تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و بعد از دیدار با سایپا، شرایط بسیار خوبی بر تیم ما حاکم بود، ما در دیدار  با سایپا محمد غلامی را به دلیل محرومیت در اختیار نداشتیم اما در این بازی او را نیز در اختیار داریم و کرانچار می‌تواند از این بازیکن بنا به صلاحدید خود از او استفاده کند.
 
وی پیرامون حاشیه‌های اخیر به وجود آمده پیرامون محرم نویدکیا، کاپیتان تیم سپاهان افزود: متاسفانه صحبت‌ها و شیطنت‌هایی باعث شد که اطلاعات غلطی به محرم نویدکیا برسد که این اطلاعات اشتباه باعث سوءتفاهم‌هایی از سوی نویدکیا شده بود اما با سعه صدر باشگاه و محرم، این مشکل نیز برطرف شد.
 
مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان تصریح کرد: محرم در دیدار با سایپا همراه تیم ما به تهران آمد و باید بگویم محرم کاپیتان سپاهان به شمار می‌رود و بازیکن با تجربه‌ای است که شیطنت‌ها ارتباط او را با باشگاه خراب نمی‌کند زیرا هیچ کس به اندازه او باشگاه سپاهان را دوست ندارد و او افتخار و اسطوره باشگاه ما به شمار می‌رود.
 
وی با بیان اینکه نویدکیا هم‌اکنون زیر نظر پزشکان باشگاه فعالیت‌های درمانی خود را طی می‌کند، افزود: او بازیکن تیم سپاهان است و قرارداد نیز با باشگاه دارد و هیچ مشکلی در این زمینه وجود ندارد زیرا محرم هم‌اکنون به عنوان بازیکن تیم سپاهان زیر نظر پزشکان تیم فعالیت‌های درمانی خود را طی می‌کند.
 
 
مدیر تیم فوتبال فولاد مبارکه سپاهان در مورد بحث جذب بازیکن برای سپاهان در نیم‌فصل گفت: با توجه به اینکه دو بازی آینده برای ما از اهمیت بسیاری برخوردار است و ما به امتیاز این دو بازی احتیاج بسیاری داریم، ترجیح دادیم که تا پایان نیم‌فصل در مورد جذب بازیکن صحبتی نکنیم و هم‌اکنون همه تمرکز خود را به مسابقات پیش‌رو معطوف کرده‌ایم.

 فرامرزي در پايان خاطرنشان کرد: بحث‌های مطرح شده پیرامون جدایی برخی بازیکنان از سپاهان یا معاوضه آنها صحت ندارد و همه اینها در حد گمانه‌زنی‌های رسانه‌ای بوده اما ما به همه بازیکنان خود برای سه جام احتیاج داریم و هیچ یک از بازیکنان از تیم سپاهان جدا نخواهند شد.

برچسب ها: فرامرزی ، سپاهان ، تیم ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار