شهرزاد كمال‌زاده:

مفتخرم كه همبازي "اشكان خطيبي" بودم

مفتخرم كه با هنرمند دوست داشتني و با انرژي چون "اشكان خطيبي" همبازي شدم.

"شهرزاد كمال‌زاده" ايفاگر نقش "طلا" در مجموعه "بچه‌هاي نسبتا بد" در گفتگو با خبرنگار حوزه راديو و تلويزيون باشگاه خبرنگاران گفت: شايد به لحاظ طولي نقش كمرنگ باشد ولي عرض كاراكتر مخاطب را بيشتر با شخصيت "طلا" درگير مي‌كند.

وي افزود: در "بچه‌هاي نسبتا بد" مخاطب سه بار توسط كاراكتر "طلا" غافلگير  مي‌شود و با خطي جدا نشده از داستان، اتفاقاتي را رقم مي‌زند.

كمال‌زاده با اشاره به تبحر "سيروس مقدم" در شناخت نيازهاي جامعه خود تصريح كرد: "سيروس مقدم" به خوبي با نيازهاي مردم جامعه‌اش آشناست و با تدبير و با به كارگيري دغدغه‌هايش هميشه در جمع آوري و شكل‌گيري داستان هاي خود موفق عمل مي‌كند.

بازيگر نقش "طلا" اظهار داشت: "سيروس مقدم" از جمله كارگرداناني بوده كه هميشه سعي داشته به روز باشد و قصه‌هايي را كه از دل جامعه نشات مي‌گيرد را به تصوير درآورد.

وي ضمن ابراز اميدواري از استقبال مخاطبان ابراز داشت: تاكنون كه مردم از سريال "بچه‌هاي نسبتا بد" راضي بوده‌اند و اميدوارم مخاطبان با همذات پنداري بيشتر بتوانند به قصد و هدف كارگردانان كه به تصوير كشيدن مشكلات جامعه بوده، پي‌ برند.

كمال‌زاده با اشاره به همكاري‌اش با تيم هنرمندان "بچه‌هاي نسبتا بد" گفت: همبازي من "اشكان خطيبي" است و به جرات مي‌گويم كه او فردي با استعداد و اخلاق بوده و انرژي مثبت وي بسيار باعث دلگرمي و پيشرفت من در كارم شد.

وي خاطرنشان كرد: "سيروس مقدم" توانست ركورد سريال سازي را در مدت كوتاهي بشكند و مفتخرم كه با وي كار كردم./ص

انتهاي پيام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار