هفته چهاردهم ليگ برتر فوتبال؛

استارت قهرماني استقلال يا استحکام صدرنشيني فولاد؟/ ترکیب آبی پوشان مقابل صدر نشین

امروز شاهد برگزاري دو ديدار از رقابت هاي هفته چهاردهم ليگ برتر خواهيم بود. تا به این لحظه گسترش فولاد و نفت تهران به تساوی 1-1 رسیده اند. در این دیدار شاگردان گل محمدی 10 نفره بازی را دنبال می کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشي باشگاه خبرنگاران: براساس برنامه ريزي سازمان ليگ امروز شاهد برگزاري دو ديدار از رقابت هاي هفته چهاردهم ليگ برتر خواهيم بود.

گسترش فولاد 1 -  1 نفت تهران؛ رسول و يحيي نبرد نسل جديد مربيان

ادامه بازي هاي ليگ برتر در روز جمعه 3 آبان از ساعت 15:30 با رقابت تيم هاي گسترش فولاد و نفت تهران آغاز مي شود و مهمترين بازي روز جمعه 3 آبان جدال ميان تيم صدر جدولي فولاد خوزستان و استقلال تهران است كه ساعت 17:45 به ميزباني تيم استقلال در ورزشگاه آزادي برگزار خواهد شد.

تيم هاي گسترش فولاد و نفت تهران روز جمعه با ميزباني تيم گسترش فولاد تبريز در ورزشگاه يادگار امام (ره) تبريز برگزار خواهد شد.

تيم گسترش فولاد كه اولين حضورش را در ليگ برتر تجربه مي كند و نسبت به حضور بي سابقه اش در اين رقابت ها عملكرد خوبي داشته و توانسته جايگاه ششم جدول را به خود اختصاص دهد.

گسترش فولاد كه هفته گذشته مقابل ملوان به باخت 1-2 رسيد نتوانست از آن بازي امتيازي كسب كند و به 16 امتياز خود در جدول بيفزايد و همچنين اختلاف امتياز خود را با ديگر تيم تازه راه يافته به ليگ برتر استقلال خوزستان بيشتر كند و اكنون تنها با تفاضل گل بيشتر در بالاي تيم استقلال خوزستان در رده هشتم قرار دارد.

اما تيم نفت تهران كه هفته گذشته مقابل تيم استقلال بازي باخته را را با شليك سنگين غفوري به سمت دروازه استقلال به مساوي رساند اكنون با 22 امتياز در رده پنجم جدول با تفاضل گل كمتر نسبت به تيم تراكتور قرار دارد و در روز جمعه براي كسب 3 امتياز به مصاف تيم ميزبان گسترش فولاد مي رود.

گل ها : مهرداد بایرامی (6)از گسترش فولاد
 
           مهرداد اولادی (41 ) از تیم نفت
 
          
 
داوران اين بازي:‌جمشيد محمدي، بهرام نقوي، محمد جواد مداح و هادي جاج عباسي و ناظر اين بازي محمد رفيعي مي باشد.

استقلال تهران- فولاد خوزستان؛ مدعيان قهرماني فقط 3 امتياز مي خواهند

ديگر بازي روز جمعه و مهمترين بازي جدال در تيم قدرتمند فولاد و استقلال است كه 3 آبان ساعت 17:45 در ورزشگاه آزادي به ميزباني تيم استقلال تهران برگزار خواهد شد.

تيم صدر جدولي ليگ برتر فولاد خوزستان كه چندين هفته است جايگاه نخست را در جدول رده بندي به خود اختصاص داده است در هفته گذشته مقابل ديگر تيم مدعي قهرماني تراكتور سازي تبريز با تساوي پرگل 2-2 بازي را به پايان رساند و امتياز را بين خود و ميهمانش تقسيم كرد واكنون با كسب 26 امتياز در صدر جدول قرار دارد.

قابل ذكر است كه اين تيم با 21 گل زده بهترين خط حمله را به خود اختصاص داده است.

اما تيم استقلال تهران كه به دلايل برگزاري بازي هاي جام باشگاه هاي آسيا چندين بازي عقب افتاده در كارنامه خود دارد و هفته گذشته مقابل نفت تهران با گل غافلگير كننده بازيكن حريف به تساوي يك يك رسيد  و توانست از ميزبان خود يك امتياز كسب كند و با 10 بازي انجام داده و سه بازي عقب افتاده شانزده امتياز كسب كند و در رده هفتم جدول ليگ برتر قرار گيرد.
 
 
ترکیب آبی پوشان مقابل صدر نشین؛
 
 امیر قلعه نویی برای بازی امروز مقابل فولاد از ترکیب زیر استفاده می کند:

مهدی رحمتی، پژمان منتظری، امیر حسین صادقی، هاشم بیک زاده، پژمان نوری، آندو تیموریان، جواد نکونام، ساموئل، سیاوش اکبرپور، فرهاد مجیدی و مهدی نظری





داوران اين بازي: محسن تركي،‌سعيد علي نژاديان، سعيد زارع، بيژن حيدري هستند و ناظر اين بازي محمد علي فروغي مي باشد.

ادامه بازي هاي هفته چهاردهم

ديگر بازي هاي هفته چهاردهم با كمي تاخير به دليل برگزاري مسابقات جام حذفي روز يكشنبه 5 آبان برگزار خواهد شد.

پرسپوليس- راه آهن؛ دايي به شاگردان سابقش رسيد

از مهمترين بازي ها در اين روز بازي ميان راه آهن سورنيت و پرسپوليس تهران مي باشد كه در روز يكشنبه 5 آبان به ميزباني تيم راه آهن برگزار خواهد شد.

تيم پرسپوليس كه هفته پيش مقابل داماش به پيروزي 2-0 رسيد و امتياز خود را به مدعيان قهرماني همچون فولاد سپاهان و تراكتور سازي رساند و بعد از تيم سپاهان با تفاضل گل كمتر و با 23 امتياز در رده سوم جدول قرار گرفته است.

لازم به ذكر است كه تيم پرسپوليس همچنان با 6 گل خورده مستحكم ترين خط دفاعي را به خود اختصاص داده است.

اما تيم راه آهن كه اين روزها شرايط مناسب و قابل قبولي را ندارد هفته گذشته مقابل تيم تازه راه يافته به ليگ برتر با نتيجه 3-2 شكست خورد و به كاركرد ضعيف خود در ليگ برتر ادامه داد و اكنون با 10 امتياز در قعر جدول يعني رده پانزدهم قرار دارد و اگر همينطور پيش رود جزو تيم هايي است كه به رده پايين سقوط خواهد كرد و بايد براي بهبود اوضاع خود 3 امتياز بازي را از تيم پرانگيزه پرسپوليسي در خانه خود بگرد.

فجر سپاسي - سايپا؛ فجر از نحسي 13 بيرون مي آيد؟

بازي ديگر كه در روز يكشنبه 5 آبان برگزار مي شود و بازي ميان تيم هاي فجر سپاسي سايپا است كه فجر سپاسي ميزبان تيم سايپاي البرز است.

تيم فجر كه جزو سه تيم آخر جدولي است هفته گذشته مقابل تيم قعر جدولي مس كرمان توانست از ميزبان خود 3 امتياز بگيرد و آن بازي را با نتيجه 1-2 با پيروزي به پايان رساند.

تيم فجر اكنون با 13 بازي انجام داده خود 13 امتياز كسب كرده و در رده سيزدهم جدول قرار دارد.

اما به دليل بردي كه مقابل مس كرمان در هفته گذشته داشته انگيزه زيادي براي بازي مقابل سايپا دارد و به طور حتم تمام تلاش خود را براي كسب سه امتياز اين بازي مي كند اما سايپا كه در هفته پيشين مقابل سپاهان به نتيجه تساوي بدون گل اكتفا كرد و هم اكنون تقريبا اوضاع و شرايط خوبي در جدول دارد و توانسته است از 13 بازي كه انجام داده است 17 امتياز كسب كند و در رده ششم قرار گيرد.

استقلال خوزستان- تراكتور سازي؛ جلالي و مرور خاطرات تلخ و شيرين جنوب

بازي ديگري كه در روز يكشنبه 5 آبان برگزار خواهد شد بازي ميان استقلال خوزستان و تراكتور سازي تبريز است كه به ميزباني تيم خوزستاني برگزار خواهد شد.

استقلال خوزستان كه اولين حضورش را در ليگ برتر تجربه مي كند با انگيزه بالايي در اين دوره از مسابقات ظاهر شده است و پا به پاي تيم گسترش فولاد امتياز مي گيرد به دليل تفاضل گل كمتر با 16 امتياز در ده نهم است.

اين تيم هفته گذشته در بازي پر گل مقابل راه آهن به پيروزي 3 بر 2 رسيد و براي بازي با تيم تراكتور سازي انگيزه خوبي دارد و مي خواهد سه امتياز بازي را در زمين خود از آن خود كند.

اما تيم تراكتور سازي تبريز كه مثل هميشه عملكرد خوبي در ليگ داشته است هفته گذشته مقابل تيم فولاد صدر جدولي به تساوي 2-2 رسيد و امتيازات را بين هم ديگر تقسيم كردند.

تيم تراكتور سازي تبريز از 13 بازي كه انجام داده است 22 امتياز كسب كرده و در رده چهارم جدول بعد از پرسپوليس 23 امتيازي قرار گرفته است.
 
پايان متن/آق
برچسب ها: استقلال ، فولاد ، نفت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار