علیمردانی در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم و تحقیقات:

فرجی‌دانا فردی پخته و کاردان است/ وزیر پیشنهادی با تار و پود دانشجویان آشناست

نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی گفت: فرجی‌دانا فردی پخته، کاردان و متخصص در حوزه علمی است و می‌تواند در گشایش درهای جدید به روی وزارت علوم نقش مهمی را ایفا کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران، محسن علیمردانی نماینده مردم زنجان در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت صبح امروز یکشنبه 5  آبان در موافقت با وزیر پیشنهادی علوم، تحقیقات و فناوری گفت: با اشاره به اینکه امیدواریم جمهوری اسلامی ایران با پیشرفت تبدیل به یک مرجع علمی برای جهان اسلام شود گفت: بدون شک این امر مهم  تنها به دست مدیران ساعی محقق می‌شود. 
 
وی افزود: امروز که جمهوری اسلامی ایران به عنوان نقطه امیدی در مرز جهانیان قرار گرفته و حرکت آنان مورد ارزیابی همگان است باید دانشگاه و دانشگاهیان را به مدیری لایق بسپاریم. 
 
علیمردانی تصریح کرد: رضا فرجی‌دانا یکی از متخصص‌های برجسته برق، دانش  آموخته ایران و جهان و دارای تحصیلات ارزشمندی که به طور حتم می‌تواند دغدغه‌های مورد نظر رهبری و مردم را در  دانشگاه به خوبی برطرف کند  
 
نماینده مردم زنجان با اشاره به اینکه فرجی دانا تجربه مدیریت در دانشگاه  را در سوابق کاری خود داشته است خاطر نشان کرد:  وی با تار و پود دانشجویان آشنا بوده و به طور حتم می‌تواند دانشگاه را به سمت چشم اندازی امید بخش هدایت کند.
 
وی تاکید کرد: امروزه در جهان آموزش عالی یکی از عوامل کارآفرینی است که می‌تواند به صنایع اقتصادی و مسیری که کشور در آن حرکت می‌کند کمک شایانی کند اما ذکر این نکته الزامی است که لازمه این امر مهم به روز رسانی صنایع و رشد سیاسی، علمی و اقتصادی است که این امر مهم با مشارکت دانشجویان محقق می‌شود .
 
علیمردانی اظهار داشت: برنامه‌های وزارت علوم به طور حتم با حضور فرجی‌دانا این دانشمند برجسته به مسیر جدیدی سوق پیدا خواهد کرد زیرا وی مدیری خلاق و فرهیخته از خانواده‌ای مذهبی و پرورش یافته است.
 
نماینده مردم زنجان با اشاره به اینکه اساتید دانشگاه تهران که بخشی از اساتید نخبه کشور هستند خاطرات شیرینی از فرجی دانا دارند اظهار داشت:  اهتمام وی به حوزه فرهنگ به طور حتم طرح جدیدی را با حضور فرجی دانا در سامان دهی وزارت علوم ایجاد خواهد کرد.
 
وی در پایان تاکید کرد: به طور حتم حمایت قاطع مردم از این وزارت خانه و سپردن مدیریت آن به دست مدیر لایق کشور را در مسیر جدیدی قرار می‌دهد.
 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار