جعفری جلوه برای مدیرعاملی فارابی حکم گرفت

محمدرضا جعفری‌جلوه مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومي سازمان سينمايي؛‌ محمدرضا  جعفری جلوه که پیش از جواد شمقدری به عنوان معاون سینمایی وزارت ارشاد فعالیت می‌کرد، به تازگی از حجت‌الله ایوبی ریاست سازمان سینمایی برای بنیاد سینمایی فارابی حکم گرفته است. 

جعفری جلوه که قائم مقام دکتر علی لاریجانی در بنیاد مطهری است با حفظ سمت مدیرعاملی فارابی را پذیرفته است. 

سیداحمد میرعلایی در سال‌ها اخیر مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی بود. 

در متن رسمی انتصاب جعفری جلوه به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی آمده است:  
« با حکم دکتر"حجت الله ایوبی"معاون وزیر و رئیس سازمان سینمایی و به استناد صورت جلسه مورخ 4 آبان هیأت امنای بنیادسینمایی‌فارابی،مهندس"محمد رضا جعفری جلوه"به مدیرعاملی این بنیاد منصوب شد.  
"سینمای ایران همواره کوشیده است تا به آستانۀ هویت،واقعیت و امید نزدیک شود و دریچه‌ای متفاوت از رنگین کمان فرهنگی این مرزو بوم به روی جهانیان باز کند ؛و اکنون از دولت امید و اعتدال این انتظار می‌رود تا در ارائه و انعکاس فرهنگ و هنر ایرانی – اسلامی بیش از پیش بکوشد.  
نظر به مراتب شایستگی وتجارب طولانی تان در حوزه مدیریت فرهنگی و به استناد جلسه هیات امنای بنیاد سینمایی فارابی در مورخ 4 آبان 92 ،حضرتعالی را به عنوان مدیرعامل این بنیاد منصوب می‌کنم.توفیق روز افزون تان را از درگاه خداوند متعال خواهانم." 

مهندس محمدرضا جعفری جلوه متولد 1338 در تهران و فارغ التحصیل مهندسی شیمی است.در کارنامه حرفه‌ای وی ، مدیر کل هنرهای نمایشی رادیو ،رئیس شبکه سراسری صدا، ،مدیر شبکه های دو،چهار و یک سیما،معاون سینمایی وزارت فرهنگ وارشاد اسلامی ،مشاور رئیس سازمان صدا و سیما و .... دیده می‌شود.» 

انتهاي پيام/ص

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار