قائم مقام معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از برگزاری جلسه کمیسیون عفاف و حجاب با حضور حجت الاسلام و المسلمین سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد رییس جمهوری خبر دادو گفت: در این جلسه مسئولیت طراحی الگوی پوشش اسلامی در امامزاده ها و بقعه های متبرکه به شهرداری منطقه 20 واگذار شد .

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران از  معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حجت الاسلام و المسلمین " امرودی " قائم مقام معاون امور اجتماعی و فرهگی شهرداری تهران ضمن بیان این مطلب افزود: پیش از ظهر امروز 5 آبان جلسه کمیسیون عفاف و حجاب با حضور حجت الاسلام و المسلمین " سید رضا اکرمی " رئیس شورای فرهنگی نهاد رییس جمهوری برگزار شد.
 
وی گفت: دراین جلسه اقدامات شهرداری منطقه 20 و شرکت بهره برداری مترو در حوزه عفاف و حجاب مورد بررسی قرار گرفت.
 
قائم مقام معاون اموراجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران از تعیین کارویژه هایی برای شهرداری منطقه 20 در این حوزه خبر داد و افزود: شهرداری منطقه 20 موظف به طراحی الگوی پوشش اسلامی در مکان های زیارتی شده است.
 
حجت الاسلام و المسلمین امرودی عنوان کرد: تدوین دستورالعمل محتوایی تبلیغات، شعائر مذهبی، پیام های ترویجی همچنین نمادهای حجمی در حوزه عفاف و حجاب در امامزاده ها و بقعه های متبرکه نیز در دستور کار این منطقه قرار گرفته است.
رییس کمیسیون عفاف و حجاب شهرداری تهران ادامه داد: با رای اعضای کمیسیون به زودی نمایشگاه عرضه پوشش اسلامی بانوان در شهرری راه اندازی خواهد شد. کمیته ویژه عفاف و حجاب با حضور نخبگان علمی و روحانیت در منطقه 20 تشکیل می شود.
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار