بزرگترين پل غيرخودرويي كشور درآستانه بازگشايي:

اتمام رنگ آمیزی باحجم 19هزار مترمربع / آغاز عمليات فضاي سبز

مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد از پایان یافتن عمليات رنگ آميزي پل طبيعت خبرداد.

 
حجت الله ملاصالحی درگفتگو باخبرنگار اجتماعي  باشگاه خبرنگاران گفت:عمليات رنگ آميزي بدنه پل با حجم 19هزار متر مربع كه با در نظر گرفتن نوعی رنگ نقره ای و خاکستری به شکل محیطی كه به اطراف آسیبی وارد نشود پايان يافت.
وي افزود:با توجه به سازه پل وقرار گرفتن آن در اين شرايط براي رنگ آميزي از نوعي رنگ استفاده شده كه دوامي 20ساله دارد رنگ پرايمري را بيشتر در سازه هاي دريايي وپالايشگاه ها مورد استفاده قرار مي گيرد.
وي با اشاره به اتمام عمليات نصب هندريل و حفاظ حاشيه اي پل اظهار داشت:
نصب  هندريل با استفاده از سازه هاي فولادي به طول  2هزارمتر انجام شده تا موضوع ایمنی به طور کامل تامین شود وهمچنين نصب كفپوش با حجم عمليات 5هزارو 100مترمربع در حال انجام است كه پس از اتمام آن  نورپردازی در دستور کار قرار می گیرد.
  مدیر عامل شرکت نوسازی عباس آباد در ادامه اذعان داشت:پس از اتمام عمليات رنگ آميزي و نصب هندريل عمليات فضاي سبز اطراف پل در مساحت 730متر مربع آغاز شده است.
 
ملاصالحی با اشاره به ویژگی های اين  پل اظهار کرد: این پل از پروژه های شاخص شهر تهران است که به دلیل معماری، کاربری و شیوه ساخت می تواند به نماد جدیدی برای شهر تهران و حتی کشور بدل شود چرا که پل طبیعت با هفت هزار مترمربع مساحت بزرگترین پل غیرعبوری کشور بوده و کاربری اصلی آن گردشگری و تفریحی است.
وی آخرین مرحله عملیاتی فاز نخست این پروژه را تامین ایمنی های آن دانست و در این باره گفت: در ساخت این پل تمام استانداردهای روز اروپا طراحی و اجرا شده است. از این رو موضوع ایمنی بازدید کنندگان این سازه که دارای سه طبقه و 40 متر ارتفاع می باشد از اهمیت بالایی برخوردار است. /

برچسب ها: بزرگترین ، پل ، خودرو ، بازگشایی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.