تیم والیبال شهرداری زاهدان در نخستین بازی خود مقابل تیم شهرداری ارومیه با نتیجه سه بر صفر در ارومیه شکست خورد.

موحدي سرمربی تیم والیبال شهرداری زاهدان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: ارومیه تیمی است که مدت هاست از زمان تشکیل آن می گذرد و از نظر امکانات در شرایط بسیار خوبی هستند با توجه به اینکه بازی در ارومیه با حضور پرشور تماشاچیان ارومی برگزار شد شاگردان تحت تأثیر جو سالن شدند.

وی تصریح کرد: ما هنوز به هماهنگی خوب در اجرای تاکتیک ها نرسیده ایم البته مشکل ما فقط به مسایل فنی ختم نمی شود و بیشر از حرف هاست به طوری که در حال حاضر به خاطر مشکلات حاد مالی ضربات زیادی به تیم وارد شده است و این مسائله باعث ازدست دادن ولی نور محمدی مهره اصلی تیم ما شد.

وی گفت: متأسفانه مشکلات مالی تیم ما تا حدی است که هنوز هیچ یک بازیکنان حق الزحمه های  خود را دریافت نکرده اند مدیر عامل باشگاه هم نهایت تلاش خود را  برای برطرف کردن مشکلات مالی بکار گرفته ولی هنوز هیچ اتفاقی نیافتاده است وی نگاهی کاملا حرفه ای و مثبت دارد و تاکنون تمام هزینه ها را به طور شخصی پرداخت کرده است.

** مقابل تبریز بازی سنگینی داریم

تیم شهرداری زاهدان در هفته دوم باید مقابل تیم شهرداری تبریز  مصاف دهد.

 موحدی در خصوص این دیدار گفت: ما دومین بازی از مسابقات لیگ برتر هم باید خارج از خانه به مصاف تیم شهرداری  تبریز برویم تبریز یها تیم بسیار خوب و آماده ای هستند.

وی تصریح کرد: آنها توانستند نخستین بازی  خود مقابل تیم آماده آ‌لومینیوم المهدی بندر عباس را سه بر صفر پیروز شوند و با انگیزه بالاتری به مصاف ما بروند  ما با همین مشکلات مقابل تیم تبریز صف آرایی خواهیم کرد/آق
برچسب ها: تیم ، والیبال ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار