امیری در جمع خبرنگاران مطرح کرد؛

ارائه گزارش حادثه تروریستی سراوان توسط وزیر کشور به رئیس‌جمهور

سخنگوی وزارت کشور گفت: وزیر کشور در اولین جلسه هیئت دولت، گزارش حادثه تروریستی سراوان را ارائه خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار دولت باشگاه خبرنگاران، حسینعلی امیری قائم مقام و سخنگوی وزارت کشور در حاشیه مراسم ترحیم همسر آیت‌الله حائری شیرازی که عصر امروز(دوشنبه) در مسجد نور تهران برگزار شد ، درباره حادثه تروریستی سراوان گفت: شورای عالی امنیت ملی با حضور وزیر کشور جلسه‌ای برگزار کرد که طی آن به بررسی حادثه سراوان پرداخت و در این جلسه گزارشات دستگاه‌های مختلف ارائه و تصمیماتی برای پیشگیری از تکرار چنین حوادث اتخاذ شد.   
 
وی افزود: برای تحلیل آنچه که پیش آمده، گزارشات دستگاه‌های مختلف در شورای امنیت کشور استماع شده و مشکلات مربوط به نیروی انسانی و مرزها ارائه شد که برخی از آنها درباره وزارت کشور و دیگر موارد مربوط به دستگاه‌های امنیتی است لذا مقرر شد وزیر کشور در اولین جلسه  هیئت دولت گزارش حادثه را ارائه کند تا با کمک دولت تدابیر لازم اتخاذ و اجرایی شود.   
 
قائم مقام وزارت کشور در ادامه اظهار داشت: وزیر کشور نمایندگانی را برای دلجویی خانواده‌های شهدا به زادگاه آنها فرستاده که عمده این شهدا خراسانی هستند.   
 
امیری بیان داشت: قطع به یقین این کار توسط تروریست بین‌الملل و سازمان‌یافته بوده و از سوی آمریکا و رژیم صهیونیستی هدایت شده است.

وی ادامه داد: به مسئولان کشور پاکستان توصیه می‌کنیم اجازه ندهند از خاک این کشور برای اینگونه اقدامات تروریستی استفاده شود اما ما پاکستان را کشور دوست و برادر می‌دانیم و می‌دانیم که این اقدام از سوی استکبار جهانی انجام شده است.   
 
سخنگوی وزارت کشور در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم پاکستان شرایطی را فراهم آورد که دیگر شاهد تکرار اینگونه حوادث تلخ نباشیم.   
انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار