حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی در جمع خبرنگاران:

رهبر انقلاب دست دولت را در مذاکرات باز گذاشته‌اند

امام جمعه موقت تهران گفت: مقام معظم رهبری دست آقایان را باز گذاشته است که حجت را بر دنیا تمام کنند و الا مواضع اینها روشن است و بنا ندارند ما را به عنوان یک کشور اسلامی مستقل ببینند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی امام جمعه موقت تهران در حاشیه مراسم ترحیم همسر آیت‌الله حائری شیرازی که عصر امروز(دوشنبه) در مسجد نور تهران برگزار شد، درباره واقعه 13 آبان گفت: قرآن کریم مبارزه با طاغوت را مطرح کرده و امام راحل(ره) طاغوت‌شکنی را به ما یاد داده‌اند.
 
وی تصریح کرد: امام راحل بحمدالله بت‌شکنی را برای جامعه تبدیل به فرهنگ کرد و ملت ایران با غیرت و حافظه و هوشی که دارند جنایت‌ها و خیانت‌های آمریکا را فراموش نمی‌کنند و این غیرت به مردم اجازه نمی‌دهد که در 13 آبان در خانه‌های خود بنشینند و انشاءالله پرشورتر از سال‌های قبل به میدان می‌آیند و طنین"مرگ بر آمریکا" امسال پرآوازه‌تر از تمام سال‌ها خواهد بود.

صدیقی همچنین درباره مذاکرات ژنو اظهار داشت: مقام معظم رهبری دست آقایان را باز گذاشته اند که حجت را بر دنیا تمام کنند و الا مواضع اینها روشن است و بنا ندارند ما را به عنوان یک کشور اسلامی مستقل ببینند.
 
وی ادامه داد: مشکل آنها مسئله هسته‌ای نیست بلکه مشکل‌شان اسلامیت و جمهوری اسلامی است و با ما تضاد ذاتی دارند.   
 
صدیقی در پایان خاطرنشان کرد: این کشورها تا بتوانند می‌خواهند به ما ضربه بزنند و قصد ما نباید طوری باشد که بهانه به دست آنها بدهد و ما در حال اتمام حجت هستیم.   
انتهای پیام/   

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار